Η καραντίνα άλλαξε τον καταναλωτή!

Η καραντίνα άλλαξε τον καταναλωτή!

Με διαφορετικό σκεπτικό βγήκε από τον εγκλεισμό στο σπίτι ο καταναλωτής, που δείχνει να μην είναι πλέον ανοιχτοχέρης και σπάταλος, αλλά να μετράει και το τελευταίο ευρώ. Είναι εντυπωσιακά τα ευρήματα της έρευνας του ΕΒΕΠ:

• Η πρώτη κατηγορία καταναλωτών συνεχίζει τις περικοπές των δαπανών κατά 34%.
• Η δεύτερη κατηγορία ξοδεύει λιγότερα γιατί νιώθει απαισιοδοξία για το μέλλον (17%), με τους 2 στους 10 να συνεχίζουν τη λιτότητα περισσότερο από φόβο και ανασφάλεια.
• Τη μεγαλύτερη κατηγορία αποτελούν οι 4 στους 10 (38%) που είναι ψύχραιμοι και επιστρέφουν στην κανονικότητα, αλλά ξοδεύουν προσεκτικά.
• Η μικρότερη κατηγορία είναι μόλις 1 στους 10 που καταναλώνει πιο ελεύθερα, χωρίς όμως να ξοδεύει περισσότερα από πριν (11%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι 7 στους 10 καταστηματάρχες προχωρούν στη δημιουργία ή στην εξέλιξη του e-shop τους, ενώ κατά τη διάρκεια του lockdown σχεδίασαν ένα «υβριδικό μοντέλο», με συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής λειτουργίας της επιχείρησής τους.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ