Νίκος Φίλης για νομοσχέδιο υπ. Παιδείας: “Νίκη ο εξαναγκασμός της κυβέρνησης σε άτακτη υποχώρηση, με την ουρά στα σκέλια”

Ο Νίκος Φίλης άσκησε έντονη κριτική για το νομοσχέδιο της Παιδείας που προωθεί η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας. «Πρόκειται για απόπειρα παραβίασης της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και υφαρπαγής της κοινοβουλευτικής ψήφου» είπε χαρακτηριστικά.

«Ήταν νίκη ο εξαναγκασμός της κυβέρνησης σε άτακτη υποχώρηση, με την ουρά στα σκέλια. IsΜας δείχνει το δρόμο και για το πολυνομοσχέδιο: πανεκπαιδευτικός αγώνας για να μη γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στην προ του 2015 διάλυση», υπογράμμισε ο Νίκος Φίλης στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».

Έντονη κριτική άσκησε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για το νομοσχέδιο της Παιδείας που προωθεί η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας. Ο Νίκος Φίλης σημείωσε πως:
«πρόκειται για απόπειρα παραβίασης της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και υφαρπαγής της κοινοβουλευτικής ψήφου».

Και έρχεται μάλιστα σε συνέχεια άλλων σοβαρών εκπαιδευτικών θεμάτων που μας απασχόλησαν αυτές τις μέρες, αλλά δεν κατέστη δυνατό να συζητηθούν και να ελεγχθούν διεξοδικά στο κοινοβούλιο -αν εξαιρέσει κανείς μια επίκαιρη ερώτηση που υπέβαλα για την αδιαφορία και ανικανότητα του υπουργείου να εφοδιάσει με ηλεκτρονικούς υπολογιστές τους πιο φτωχούς μαθητές, εκείνους που δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση».

«Η κυβέρνηση βρήκε ανοιχτή την πόρτα με τις έκτακτες συνθήκες και αξιοποιώντας τις περαιτέρω, επιχειρεί τώρα να περάσει ακόμα και νόμο, οι διατάξεις του οποίου μάλιστα δεν είναι επείγουσες. Πρόκειται για ρυθμίσεις που θα υποβαθμίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλες τις βαθμίδες».

«Για παράδειγμα, στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, αναιρείται η μείωση στους 22 μαθητές ανά τάξη που είχε θεσμοθετηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και προβλέπεται να φτάσουν και τους 26(!), κάτι που σημαίνει δυσμενέστερες συνθήκες για τα παιδιά μας αλλά και λιγότερους εκπαιδευτικούς στις τάξεις, μόνιμους και αναπληρωτές».

«Γιατί όλα αυτά; Γιατί ολόκληρη η φιλοσοφία του νομοσχεδίου είναι να καταστεί το δημόσιο σχολείο πιο δυσπρόσιτο στους μαθητές και να στραφούν οι οικογένειες στη λύση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Διέπεται δηλαδή από μια σκληρά ταξική ιδεολογία και ιδεοληψία της νεοφιλελεύθερης δεξιάς, που θέλει να τα δώσει όλα στο ιδιωτικό σύστημα εκπαίδευσης».

«Το είδαμε πρόσφατα και με την αριστεία των ΚΕΚ και τη δήθεν εκπαίδευση – επιμόρφωση, που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια βάναυση προσβολή των επιστημόνων μας, να πρέπει να περάσουν 100 ώρες μπροστά από κωμικές σελίδες για να εισπράξουν ένα βοήθημα 600 €. Αλλού ήταν βέβαια η ουσία, στα 84 εκατομμύρια που θα λάμβαναν δώρο τα ιδιωτικά ΚΕΚ και οι 7 πλατφόρμες, και όχι στην με οποιοδήποτε τρόπο ενίσχυση και επιμόρφωση των μηχανικών, των δικηγόρων και των άλλων επιστημόνων».

«Ήταν νίκη ο εξαναγκασμός της κυβέρνησης σε άτακτη υποχώρηση με την ουρά στα σκέλια και μας δείχνει το δρόμο και για το πολυνομοσχέδιο. Πανεκπαιδευτικός αγώνας για να μη γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στην προ του 2015 διάλυση».


Σχολιάστε εδώ