Τα μίνι μάρκετ “κλέβουν” τζίρο από τα σούπερ μάρκετ

Τα μίνι μάρκετ “κλέβουν” τζίρο από τα σούπερ μάρκετ

– Μεγάλη απειλή είναι τα μίνι μάρκετ για τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Η λεγόμενη μικρή λιανική (περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών) απορροφά το 40% του τζίρου των βασικών προϊόντων σούπερ μάρκετ.

Με βάση τα στοιχεία έρευνας που έκανε η IPI Hellas, στο 11μηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2019 οι πωλήσεις των 25 βασικότερων κατηγοριών προϊόντων πρώτης ανάγκης που έγιναν από καταστήματα μικρής λιανικής ήταν 1,06 δισ. ευρώ (το 40% του συνολικού τζίρου αυτών των προϊόντων).

Να σημειωθεί ότι αυτήν τη στιγμή διεξάγεται ένας πόλεμος μεταξύ των σούπερ μάρκετ, με στόχο την αύξηση του ποσοστού τους στην αγορά. Το συνολικό μέγεθος της αγοράς των αλυσίδων σούπερ μάρκετ το 2019 ήταν 12,36 δισ. ευρώ από 11,98 δισ. ευρώ το 2018, που σημαίνει επιστροφή στον τζίρο του 2010. Οι προβλέψεις για το 2022 είναι ότι ο τζίρος θα διαμορφωθεί στα 13,69 δισ. ευρώ.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Φωτο: Alexas_Fotos from Pixabay


Σχολιάστε εδώ