Πόσο κοστίζει η Black Friday;
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην περσινή Black Friday το 81% των καταναλωτών είχε αγοράσει είδη ένδυσης και υπόδησης, το 45% καλλυντικά, το 38% ηλεκτρονικές συσκευές, το 34% δώρα, το 29% είδη σπιτιού και το 26% ηλεκτρικές συσκευές.
Για τη φετινή Black Friday, σύμφωνα πάλι με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 75% των καταναλωτών σκόπευε να αγοράσει είδη ένδυσης – υπόδησης, το 44% ηλεκτρονικές συσκευές, το 30% καλλυντικά, το 24% αξεσουάρ – κοσμήματα και το 22% ηλεκτρικές συσκευές.
√ Κερδισμένα ήταν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία από την Black Friday: Αυξήθηκε ο τζίρος τους κατά 210% σε σύγκριση με τις τέσσερις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου.
Η κατηγορία που ήταν πρώτη σε πωλήσεις ήταν τα προϊόντα make up (συν 600%) και ακολουθούν τα προϊόντα φροντίδας ματιών (συν 407%) και τα προϊόντα αντιγήρανσης (συν 362%).