Τα παιδιά μας είναι κάτω από τη βάση…

Τα παιδιά μας είναι κάτω από τη βάση…

-Ποιος ο λόγος, κύριοι καθηγητές; 

Όπου κι αν κοιτάξεις, μόνο θλίψη αντικρίζεις. Δεν υπάρχει χώρος όπου να μη βουλιάζουμε ως χώρα. Σύμφωνα με την έκ­θε­ση της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) για το 2019:

Στη Νεοελληνική Γλώσσα το 7,1% των μαθητών των γενικών λυκείων έχει βαθμολογηθεί κάτω από τη βάση το σχολικό έτος 2017 – 2018. Στη Φυσική το 48,4% (ένας στους δύο) βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση. Στα Μαθηματικά, στην Άλγεβρα κάτω από τη βάση πήρε το 38,9% και στη Γεωμετρία το 44%.

Επίσης, ένας στους πέντε μαθητές (20,4%) της β’ τά­ξης των επαγγελματικών λυκείων πήρε κάτω από τη βάση στη Νεοελληνική Γλώσσα και πάνω από τους μισούς στα Μαθηματικά (52,7% στην Άλγεβρα και 52,3% στη Γεωμετρία), στη δε Φυσική και στη Χημεία κάτω από τη βάση πήρε το 41% και το 40,8% αντίστοιχα.

Με τέτοια… προσόντα, το αύριο δεν φαίνεται να πολυ­χαμογελάει στα παιδιά μας.

Αυτό που πρέπει να «ακουστεί» είναι τι λένε οι υπεύθυνοι για αυτή την κατάρρευση και σε ποιους λόγους οφείλεται. Ήδη θα έπρεπε οι καθηγητές αυτών των μαθητών να είχαν δώσει τις εξηγήσεις τους.

ΥΓ.: Κατά σύμπτωση, αυτές τις μέρες η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε ότι αυξάνονται τα κονδύλια για την Παιδεία κατά 102,2 εκατ. ευρώ (από 4.850.800.000 ευρώ σε 4.953.000.000 ευρώ) και θα διοριστούν 4.500 εκπαιδευτικοί. Δηλαδή, κυρία υπουργέ, το πρόβλημα της… αμάθειας των παιδιών μας είναι οικονομικό και έλλειψης καθηγητών; Αν και οι 4.500 που ΘΑ διοριστούν είναι ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό της Ειδικής Αγωγής…


Σχολιάστε εδώ