Κρέτσος: Απροκάλυπτη και χυδαία εκμετάλλευση για την επένδυση κινηματογραφικών στούντιο

Κρέτσος: Απροκάλυπτη και χυδαία εκμετάλλευση για την επένδυση κινηματογραφικών στούντιο

Ανοιχτή Επιστολή του πρώην Υφυπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρη Κρέτσου, για τις επενδύσεις στην οπτικοακουστική βιομηχανία

Με επίσημο Δελτίο Τύπου, ανακοινώσεις και συνέντευξη Τύπου ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας απέδειξε ότι η πολιτική τυμβωρυχία δεν έχει όρια.

Με αφορμή την επικείμενη επένδυση κινηματογραφικών στούντιο στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης και λειτουργία των Περιφερειακών Film Offices συνεχίζεται η απροκάλυπτη και χυδαία εκμετάλλευση του κόπου και της προσπάθειας όσων πραγματικά εργάστηκαν για να μπορέσει η χώρα να γίνει πιο φιλική για τους Έλληνες δημιουργούς και πιο ελκυστική για τους ξένους επενδυτές στην βιομηχανία οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν παχυλούς μισθούς και αξιώματα. Είχαν όμως όραμα, εξαιρετικές νομικές και οικονομικές γνώσεις και κυρίως πολύ μεράκι για δουλειά. Άκουσαν με προσοχή τα προβλήματα των δημιουργών και της αγοράς. Έκαναν αλλαγές και τροποποιήσεις στα αρχικά νομοθετικά κείμενα και στις προτάσεις πολιτικής. Διάβασαν τη διεθνή βιβλιογραφία, ταξίδεψαν και μελέτησαν τη διεθνή πρακτική. Αφοσιώθηκαν στο στόχο αυτό και έφτιαξαν αθόρυβα νόμους, υπουργικές αποφάσεις, τροπολογίες, κανονισμούς λειτουργίας, τεχνικά δελτία, προεδρικά διατάγματα και άλλες διατάξεις. Αρχικά δεν τους πήραν σοβαρά υπόψη, μετά λοιδορήθηκαν και όταν κατάφεραν για πρώτη φορά ιστορικά να διασφαλίσουν οικονομικούς πόρους και σταθερά προγράμματα χρηματοδότησης έγιναν ενοχλητικοί για κάποιους.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, επέμειναν και ήταν παρόντες σε κάθε πρόβλημα και σε κάθε πρόκληση που παρουσιαζόταν για να δώσουν λύση στην κινηματογραφική κοινότητα και να στηρίξουν το νέο θεσμό του ΕΚΟΜΕ και τη θετική εικόνα της χώρας. Ακόμη και αν αυτό ήταν δύσκολο και απαιτούσε ρήξεις και διαφωνίες ακόμη και με στελέχη άλλων Υπουργείων και φορέων.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ – typologies.gr


Σχολιάστε εδώ