Πειραιώς Real Estate: επενδύει σε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της
Την ανάγκη για τη δημιουργία κανόνων στην αγορά ακινήτων καθώς και τη διαμόρφωση κοινώς αποδεκτών δεικτών μέσω των οποίων θα είναι δυνατή η συγκρισιμότητα των αποτελεσμάτων στο real estate, επισήμανε ο κ. Γεώργιος Ι. Κορμάς, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής του Group Real Estate του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και Διευθύνων Σύμβουλος της Πειραιώς Real Estate, ο οποίος μίλησε στην 20η Prodexpo, μία από τις μεγαλύτερες συνεδριακές εκδηλώσεις σχετικά με το real estate.
Το συνέδριο αφορούσε σε μια λίστα αντικειμένων όπως οι νέες τάσεις σχετικά με την ακίνητη περιουσία, αστική ανάπτυξη, “έξυπνα” κτίρια, επενδυτικές προοπτικές και άλλα, ενώ ο κύριος Κορμάς προσκλήθηκε ως ένας από τους 500 συμμετέχοντες, ιθύνοντες στο αντικείμενο των κατασκευών και επενδύσεων στην ακίνητη περιουσία, συμμετέχοντας σε δύο πάνελ συζητήσεων το πρωί και το βράδυ της 21ης Οκτωβρίου.
Στην πρωινή συζήτηση που αφορούσε κυρίως στη βιωσιμότητα της ανάπτυξης στην αγορά ακινήτων μετά την οικονομική κρίση, ο κύριος Κορμάς αναφέρθηκε κατά κύριο λόγο στην σημασία της εμπιστοσύνης μεταξύ των εταιρειών real estate και των πελατών τους, εστιάζοντας στην ανάγκη να εξαχθούν και να αξιοποιηθούν από όλους χρήσιμα συμπεράσματα από την περίοδο της κρίσης και αναφέροντας ότι η Πειραιώς Real Estate, στην οποία είναι επικεφαλής, επενδύει σε σοβαρές μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες κι όχι στην ευκαιριακή αποκόμιση κέρδους.
Στην ίδια συζήτηση, ο κύριος Κορμάς έκανε λόγο για εντυπωσιακή αύξηση στη ζήτηση και στις αξίες αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές και κατηγορίες ακινήτων όπως για παράδειγμα τα οικιστικά ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας, ενώ όπως ανέφερε, ο κύριος λόγος αυτής της αποσπασματικά αισιόδοξης εικόνας είναι οι ξένες επενδύσεις στην αγορά ακινήτων.
Στην απογευματινή συζήτηση της ίδιας μέρας, με κύριο θέμα το επενδυτικό τοπίο που διαμορφώνεται στο real estate, του δόθηκε η δυνατότητα να εκφράσει τις απόψεις του σχετικά με έναν αριθμό θεμάτων που θα απασχολήσουν την Ελληνική αγορά ακινήτων όπως η μετάθεση της προσοχής των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά ακινήτων, από τον παράγοντα “τοποθεσία”, στον παράγοντα “ανάγκες ενοίκων/ιδιοκτητών” ακινήτων, με τις εξελίξεις στην τεχνολογία να επιβάλλουν αλλαγές στη συνολική προσέγγιση του real estate.