Θέατρο Σταθμός: «Η Απολογία της Μαρί Κιουρί» της Ευσταθίας – 3η σεζόν

Θέατρο Σταθμός: «Η Απολογία της Μαρί Κιουρί» της Ευσταθίας – 3η σεζόν

Σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία Κίρκης Καραλή
Με την Πέγκυ Τρικαλιώτη


Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης «Η Απολογία της Μαρί Κιουρί», στο θέατρο Σταθμός και τις εξαιρετικές κριτικές από ΜΜΕ και κοινό, επιστρέφει για περιορισμένες παραστάσεις.

Η άγνωστη, στο ευρύ κοινό, ιστορία μιας σημαντικής γυναίκας της παγκόσμιας Ιστορίας. Τα όνειρα, η καριέρα, το αποτύπωμά της στην Επιστήμη, οι έρωτες και η σχέση με τις κόρες της.

Το έργο

Ένα ερωτικό σκάνδαλο, στο Παρίσι του 1911, γίνεται αφορμή για να κινδυνέψει μια επιστήμονας, να μην πάρει ένα Νόμπελ. Πρωταγωνιστές σ’ αυτό το σκάνδαλο, η Μαρί Κιουρί και ο Πωλ Λανζεβάν, επίσης επιστήμονας, παλιός μαθητής του άντρα της, Πιέρ Κιουρί, και παντρεμένος. Ο γαλλικός Τύπος αποσιώπησε τη δεύτερη απονομή της, του Νόμπελ Χημείας, και η γαλλική κοινωνία την κατέκρινε ξεχνώντας την μεγαλειώδη προσφορά της.

Αυτό το πραγματικό γεγονός, γίνεται εφαλτήριο για μια παράσταση που διαδραματίζεται σε μια δικαστική αίθουσα. Εκεί διεξάγεται η φανταστική δίκη της Μαρί και της δίνεται η ευκαιρία για μια απολογία. Και η καλύτερη απολογία δεν είναι άλλη από τη διήγηση της ζωής της. Τα πρώτα χρόνια στην υπό τσαρική κατοχή Βαρσοβία, οι σπουδές στη Σορβόνη, η ραδιενέργεια, το πρώτο Νόμπελ… Η Μαρί στο εδώλιο, σε μια συνθήκη κατάφωρης αδικίας, ξετυλίγει με συγκίνηση και ένταση τη δική της προσωπική ιστορία αποδεικνύοντας πως ο δρόμος των ιδεολόγων του πλανήτη, ειδικά των γυναικών, δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

Το κείμενο της Ευσταθίας παίρνει ως αφορμή τη βιογραφία της Μαρί Κιουρί, που είναι γραμμένη από την κόρη της Εύα, συγκεντρώνοντας παράλληλα καταγεγραμμένες πληροφορίες της ιστορικής πραγματικότητας σε συνδυασμό με στοιχεία μυθοπλασίας, που αναδεικνύουν, με ευαισθησία, τις άγνωστες πτυχές μιας προσωπικότητας (ερευνήτριας, επαγγελματία, συζύγου, μητέρας, ερωμένης). Μια ιστορία, η οποία μας αφορά ακόμη και σήμερα. Μιας γυναίκας, που ήδη, στις αρχές του περασμένου αιώνα, προσπάθησε να απαλλαγεί από τα στερεότυπα που η κοινωνία θέλησε για την ίδια.

> Η Πέγκυ Τρικαλιώτη τιμήθηκε δύο φορές για την ερμηνεία της.


Δείτε το trailer της παράστασης
https://www.facebook.com/watch/?v=153012622042855


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Κείμενο – Μουσική: Ευσταθία
Δραματουργική επεξεργασία – Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή
Σκηνικά – Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Φωτισμοί: Άλεξ Αλεξάνδρου
Κίνηση: Κωνσταντίνος Παπανικολάου
Επιστημονική Σύμβουλος: Παρή Ράπτη
Βοηθός σκηνοθέτη: Κίρκη Ιωσηφίδου
Τεχνική υποστήριξη: Βλάσης Παπαπετρόπουλος
Φωτογραφίες: Νίκος Πανταζάρας
Βίντεο: Ειρήνη Στείρου 

Στο ρόλο της Μαρί Κιουρί, η Πέγκυ Τρικαλιώτη
Μαζί της, η ηθοποιός Αγγελική Πασπαλιάρη και ο χορευτής Κωνσταντίνος Παπανικολάου.

Το τραγούδι της παράστασης, “Για πες μου κάτι” ερμηνεύουν η Ευσταθία και η Πένυ Μπαλτατζή.
Ενορχήστρωση – Ηχοληψία – Μίξη τραγουδιού: Μανόλης Λιανής
Πιάνο: Χάρης Μπότσης

Ακούστε το τραγούδι:

Facebook Page: https://www.facebook.com/mariecurieapology

Παραγωγή: Τέχνης Πολιτεία (Αναστασία Παπαγεωργίου)
Επικοινωνία: BrainCo S.A. (Σταυρούλα Κεντιέ)
Καλλιτεχνική διεύθυνση του Θεάτρου Σταθμός: Μάνος Καρατζογιάννης 


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΠΡΕΜΙΕΡΑ: Σάββατο 23 Nοεμβρίου στις 18:15

ΗΜΕΡΕΣ –  ΩΡΕΣ
Κάθε Σάββατο στις 18:15 και κάθε Κυριακή στις 21:15. Μέχρι 26/1

Διάρκεια: 80 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Κανονικό: 12
Μειωμένο: 10€ (Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65)
Ανέργων: 5

Ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων στο www.viva.gr: https://bit.ly/2NhNyJa
Tηλεφωνικές κρατήσεις: 21 0523 0267

– Με την αγορά των εισιτηρίων σας με μειωμένη τιμή, βασική προϋπόθεση η προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών κατά την είσοδό σας στον χώρο του θεάτρου.
> Δυνατότητα ομαδικών κρατήσεων με χαμηλότερο αντίτιμο (επικοινωνία στο [email protected])


Θέατρο Σταθμός
Βίκτωρος Ουγκώ 55
Αθήνα 104 37
(Έναντι μετρό: Μεταξουργείο)​
Τηλ.: 21 0523 0267 

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
♦ Της Ελληνικής Εταιρείας Πυρηνικής Ιατρικής και Μοριακής Απεικόνισης
♦ Της Πολωνικής Πρεσβείας
και
♦ Του Γερμανικού Ογκολογικού Κέντρου


Σχολιάστε εδώ