ΘΕΑΤΡΟ FAUST: Πρόγραμμα παραστάσεων A’ ΣΕΖΟΝ

ΘΕΑΤΡΟ FAUST: Πρόγραμμα παραστάσεων A’ ΣΕΖΟΝ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

Για μία ακόμα σεζόν, το FAUST σας υποδέχεται στη θεατρική του σκηνή με νέους και καταξιωμένους καλλιτέχνες με ομάδες που καινοτομούν και παρουσιάζουν νέες προτάσεις στο ελληνικό θέατρο με μία φρέσκια και οξυδερκή ματιά! 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΟΡΑ

30 Σεπτεμβρίου έως 12 Νοεμβρίου
Δευτερότριτα – 20:30

Τα “Γράμματα στη Νόρα” επιστρέφουν.
Η παράσταση είναι βασισμένη στις ερωτικές επιστολές του συγγραφέα Τζέημς Τζόυς και συνοδεύεται από πιάνο επί σκηνής.

Το έργο

Ο Τζέημς Τζόυς συναντά τη Νόρα Μπάρνακλ και η ερωτική τους ιστορία αναβιώνει επί σκηνής.
Οι επιστολές του Τζόυς αποκαλύπτουν με απόλυτη φυσικότητα τη γελοία, προκλητική, παραληρηματική κι εξουθενωτική διαδικασία του έρωτα. Άλλοτε λυρικές και ποιητικές, γεμάτες τρυφερότητα και στοργή, και άλλοτε προκλητικές και χυδαίες. Η παράσταση φωτογραφίζει έναν κοινά αποδεκτό τόπο παράνοιας όπου κάθε ερωτευμένος βιώνει μέσα του. Μια πάλη άνευ όρων και άνευ ορίων. Ένας αγώνας για να παραμείνει ο έρωτας στην ύψιστη μορφή του.

“Σε έχω σοκάρει με τις βρομιές που σου έγραψα. Ίσως να σκέφτεσαι πως η αγάπη μου είναι κάτι βρόμικο. Είναι, αγαπημένη μου, ορισμένες στιγμές.“

Ο πλούτος των συναισθημάτων του συγγραφέα μέσα από την προκλητική γραφή του, πέρα από σεμνοτυφίες και προκαταλήψεις μας προκαλεί να σταθούμε απέναντι στον έρωτα τελείως γυμνοί και να βυθιστούμε στα πιο βαθιά, σκοτεινά και ανεξιχνίαστα κομμάτια του εαυτού μας.

“Αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει μέσα μου μια δόση τρέλας ή μήπως είναι η τρέλα του έρωτα;”( 30 Αυγούστου 1909)

Η Πηνελόπη Φλουρή και η Ομάδα Abnormal καταπιάνονται με το σπάνιο και ατόφιο υλικό των ερωτικών επιστολών του Τζέημς Τζόυς προς την Νόρα Μπαρνάκλ. Η σκηνοθέτης, αξιοποιώντας την ποιητική διάσταση των επιστολών, δημιουργεί ένα ονειρικό και ταυτόχρονα παρανοϊκό σύμπαν. Το έργο επιχειρεί μία ανατομία και ανασύνθεση του έρωτα. Η σκηνοθετική προσέγγιση τοποθετεί το έργο σε ένα α-χωρικό, α-χρονικό πλαίσιο όπου μόνο οι ημερομηνίες των γραμμάτων θυμίζουν ότι η ιστορία αυτή εξελίχτηκε έναν αιώνα πριν. Το πιάνο γίνεται ζωντανός οργανισμός, η δόνηση από τα πλήκτρα και η δόνηση των λέξεων ενώνονται σε κραυγές αγωνίας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Την πρωτότυπη μουσική σύνθεση και την εκτέλεση επί σκηνής στο πιάνο, αναλαμβάνει ο Απόστολος Λαγαρίας. Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει η Μαρία Καραθάνου, την κινησιολογία η Όλγα Σπυράκη και το φωτισμό ο Γιώργος Αγιαννίτης. Επί σκηνής παίζουν η Πηνελόπη Φλουρή και ο Απόστολος Λαγαρίας. Στην παράσταση ακούγονται επίσης κείμενα των Δημήτρη Δημητριάδη, Γιάννη Σκαρίμπα και Anne Sexton.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία/Σύλληψη/Δραματουργία: Πηνελόπη Φλουρή
Μουσική Σύνθεση/Πιάνο επί σκηνής: Απόστολος Λαγαρίας
Βοηθός Σκηνοθέτη: Γεράσιμος Πάυλου
Επιμέλεια Κίνησης: Όλγα Σπυράκη
Σκηνικά-Κοστούμια: Μαρία Καραθάνου
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Σχεδιασμός Multimedia: Διονύσης Σιδηροκαστρίτης
Βίντεο: Meghdad Fadaeenia 
Φωτογραφία: Μαρία Σπένδου
Σχεδιασμός αφίσας: Μαριθέα Χατζή

ΠΑΙΖΟΥΝ: Πηνελόπη Φλουρή / Απόστολος Λαγαρίας

> Με την ευγενική παραχώρηση των εκδόσεων Πατάκη (“Γράμματα στη Νόρα, εκδόσεις Πατάκη, 2013) και βασισμένο στην μετάφραση της Κατερίνας Σχινά 

Με την Υποστήριξη των:
The Balloon Idea
Ωδείο Φίλιππος Νάκας / Philippos Nakas Conservatory
Royal Bowling Peristeri
Εκδόσεις Πατάκη-Patakis Publishers
Sound Machine (Studio)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Από 30 Σεπτέμβρη έως 12 Νοέμβρη

ΗΜΕΡΕΣ – ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00

Διάρκεια παράστασης: 60 ‘

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
12 κανονικό/ 10 μειωμένο

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: https://www.viva.gr/tickets/theater/faust/grammata-sti-nora/



ΠΑΡΚΙΝΓΚ

11 Οκτωβρίου έως 5 Ιανουαρίου
Παρασκευή, Σάββατο 21:00 Κυριακή 18:00

Ένας μονόλογος με τον Ορέστη Τζιόβα
Κείμενο – Σκηνοθεσία: Θανάσης Ταταύλαλης 

Γκρίζο, μουντό πάρκινγκ, σε μια γκρίζα, μουντή πόλη.
Μοναξιά μοναχικότητα και χάος.
Ανοίγει την πόρτα φεύγει.
Δεν ξέρει που πάει.
Ξύνει τον πάτο του βαρελιού.
Ένα κύμα δυνατό, μια αποκάλυψη, μια τύχη πρωτοφανής.
Ένας άλλος κόσμος.
Ιδανικός.
Το κύμα δε σταματάει.
Το ταξίδι δεν τελειώνει.
Γκρίζο, μουντό πάρκινγκ, σε μια γκρίζα, μουντή πόλη.
Ανοίγει την πόρτα φεύγει.
Οδύσσεια δευτέρα και μεγάλη.

Σημείωμα σκηνοθέτη

Το κείμενο είναι ένας αυτοβιογραφικός μονόλογος με θέμα την τύχη ως εύνοια αλλά και ως πεπρωμένο. Ένα ταξίδι που ξεκινά από μια μουντή παρηκμασμένη πόλη, περνάει από ένα ήρεμο χωριό και καταλήγει σε μια σύγχρονη και εύρωστη χώρα .
Που τελειώνει το ταξίδι; Τελειώνει;
Η κύρια πρόθεση του σκηνοθέτη είναι να ‘μετακινήσει’ – προβληματίσει το κοινό σχετικά με τις πραγματικές επιθυμίες του ατόμου σε αντίθεση με τις επιθυμίες που του επιβάλλονται από τις κοινωνικές συμβάσεις.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Θανάσης Ταταύλαλης
Ηθοποιός: Ορέστης Τζιόβας
Βοηθοί σκηνοθέτη: Ελένη Αγγελοπούλου, Πανάγος Ιωακείμ
Φωτισμός: Νύσος Βασιλόπουλος
Μουσική: Κωστής Κόντος
Σκηνικά: Ζωή Αρβανίτη
Κίνηση: Μόνικα Έλενα Κολοκοτρώνη
Κοστούμια: Χριστίνα Λαρδίκου
Γραφιστικά: Νίκος Κλεισιάρης
Επικοινωνία: Πόπη Καλαιτζή
Οργάνωση παραγωγής: Ελένη Αγγελοπούλου
Φωτογράφος: Κωνσταντίνος Σοφικίτης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΠΡΕΜΙΕΡΑ: 11 Οκτωβρίου 2019

ΗΜΕΡΕΣ – ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
12€ (10€ μειωμένο / 7€ ανέργων)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: *VIVA* Link & στα ταμεία του θεάτρου



ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟΣ

3 Οκτωβρίου έως 7 Νοεμβρίου
Πέμπτη 20:30

Ο  συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Σοφίας Παπουτσόγλου.
Ο Ουρανός Κατακόκκινος ο συγκλονιστικός μονόλογος της Λούλας Αναγνωστάκη που παρουσιάστηκε με επιτυχία στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Σοφίας Παπουτσόγλου συνεχίζει τις παραστάσεις του από Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019 στις 21:00 στο FAUST Bar Theatre Arts.
Είκοσι χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα στο Εθνικό Θέατρο (1998) σε σκηνοθεσία Βίκτωρος Αρδίττη, ο Ουρανός Κατακόκκινος επανέρχεται στο προσκήνιο υπό τη σκηνοθετική ματιά της Σοφίας Παπουτσόγλου, που υποδύεται τη Σοφία Αποστόλου, μία γυναίκα αποφασισμένη να συνεχίσει τη δική της επανάσταση, άνευ ορίων και άνευ όρων.
Η παράσταση υπό αυτή τη μορφή, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 2ο Φεστιβάλ Θεατρικού μονολόγου τον Οκτώβριο 2018, στον Πολυχώρο ΕύΠολις Θέατρο στο Ν. Κόσμο, λαμβάνοντας τον 3ο έπαινο.  Ακολούθησαν τέσσερις ακόμα  παραστάσεις στο ίδιο θέατρο και μια παρουσίαση τον Απρίλιο του 2019 στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Γυναικείων Φυλακών ΙΙ Κορυδαλλού.
Πρωταγωνιστής πάντοτε ο Άλλος, αυτός που βρίσκεται και δεν βρίσκεται ανάμεσα μας. Πρόσωπα που ακροβατούν ευάλωτα ανάμεσα στην απουσία και στην παρουσία. Οι ηττημένοι του εμφυλίου, οι κυνηγημένοι και οι απόκληροι του μετεμφυλιακού κράτους, οι παράνομοι, οι νέοι που ονειρεύονται να βρεθούν μακριά μα πάντοτε μένουν σε ένα παρόν εγκλωβισμένο.

Σκηνοθετικό σημείωμα

Η Αναγνωστάκη, αφήνει την ηρωίδα της να μιλήσει με σαρκαστικό χιούμορ για τις ωραίες και λίγο επικίνδυνες μέρες, τα όνειρα που γκρεμίζονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες, που διαψεύδονται και να σταθεί στο ύψος της χωρίς να αναζητά την συμπάθεια μας. Αντίθετα νιώθει περήφανη για τον άσχημο και ηλίθιο γιο, που επισκέπτεται στις φυλακές. Πρόκειται για μια πινακοθήκη ανθρώπων με αξιοπρέπεια, που το παρελθόν τους αποτελεί αναπόδραστο κομμάτι του παρόντος τους και τους έχει κάνει αυτό, που είναι σήμερα. Και συχνά αυτό το κάποτε είναι πολύ πιο ισχυρό.

Το έργο

Η Σοφία Αποστόλου, γόνος μιας αστικής οικογένειας, καθηγήτρια γαλλικής στο Δημόσιο με ανώτερες σπουδές στη Φιλολογία, κάτοχος επίσης της αγγλικής και της ρωσικής, χήρα ενός ωραίου άντρα,  αλλά κομμουνιστή, απολυθείσα λόγω αλκοολισμού, ζει πια απέναντι από τις φυλακές Κορυδαλλού όπου είναι έγκλειστος ο άσχημος και αφελής γιος της.
Ένας μονόλογος με τις σκέψεις μιας  γυναίκας για τη ζωή, τις ελπίδες και τα όνειρα που διαψεύδονται μαζί με τις αξίες και τις ιδεολογίες της, με την ίδια να μπλέκεται μαζί με το παιδί της σε περίεργες «μπίζνες» εμπορίου κοριτσιών από χώρες του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία – Ερμηνεία: Σοφία Παπουτσόγλου
Σχεδιασμός φωτισμού: Αλέξανδρος Πολιτάκης
Φωτογραφίες παράστασης: Ράνια Παπαδοπούλου
Επικοινωνία/Δημόσιες σχέσεις: Ράνια Παπαδοπούλου

Ευχαριστούμε θερμά τον Θανάση Χειμωνά για την εμπιστοσύνη, που μας έδειξε.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΠΡΕΜΙΕΡΑ: Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

ΗΜΕΡΕΣ – ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κάθε Πέμπτη στις 21:00, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Διάρκεια: 50 λεπτά

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
10 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (μειωμένο), 5 ευρώ (ατέλεια)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: https://www.viva.gr/tickets/theatre/faust/o-ouranos-katakokkinos/



«550»

9 Οκτωβρίου έως 18 Δεκεμβρίου
Τετάρτες 20:30

Μετά την περσινή επιτυχία της μουσικοθεατρικής παράστασης «ΜΑΝΑ», στο Θέατρο Faust, ο Σταμάτης Πακάκης παρουσιάζει ξανά στον ίδιο χώρο την κοινωνική κωμωδία «550», όπου υπογράφει το κείμενο και τη σκηνοθεσία, από την Τετάρτη  09 Οκτωβρίου 2019.
Τι μπορεί να συμβεί αν αρχίσουμε να παρατηρούμε και να αποκωδικοποιούμε τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Τι μπορεί να συμβεί εάν δούμε πίσω από τις συμπεριφορές των διπλανών μας; Τι θα γίνει αν μπορέσουμε να μπούμε ελάχιστα στη θέση τους;
Ένα λεωφορείο,  το «550» (Π. Φάληρο-Κηφισιά), γίνεται το μέσο για να εκφράσει ο καθένας μας, αυτό που φέρει από το σπίτι του. Ενδοοικογενειακή βία, εθισμοί, ομοφοβία, ρατσισμός, σεξισμός, χονδροφοβία, σχολικός εκφοβισμός… όλα μπορούν να εμφανιστούν σε μία καθημερινή διαδρομή του «550». Μέσα από τις πιο κωμικές καταστάσεις μπορούμε να δούμε το μωσαϊκό της κοινωνίας μας.

Σημείωμα Συγγραφέα-Σκηνοθέτη

Το «550» είναι μια κοινωνική κωμωδία που προέκυψε ως ανάγκη παρουσίασης της πραγματικότητας που βιώνω ως επιβάτης του συγκεκριμένου λεωφορείου. Αρχή ήταν τα δημοσιεύματά μου στα social media, σχολιάζοντας με αιχμηρό χιούμορ, τα όσα έβλεπα στα μέσα μαζικής μεταφοράς και κυρίως στο 550 το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά.
Το «550» είναι ένα θεατρικό έργο με χορογραφίες και τραγούδια. Επιβάτες του, κυρίως οκτώ ήρωες που ο καθένας μέσα από κωμικά γεγονότα μας παρουσιάζει τον δικό του σκοτεινό κόσμο. Παρουσιάζονται αστεία περιστατικά, που έχουμε όλοι μας συναντήσει, μέχρι τραγικά ξεσπάσματα κρυφών φοβιών.
Σημαντική παρουσία στην παράσταση έχει  ο Αόρατος Ροζ Μονόκερος και ό,τι αυτός συμβολίζει. Επιβάτες του «550» είναι: ο αφηγητής, η αναρχική φοιτήτρια, η οροθετική  σκιτσογράφος, ο παρενδυτικός, ο εθνικιστής ψυκτικός, η θεούσα, η πληθωρική ηθοποιός και ο “μαϊντανός”. Ο καθένας ζει ένα προσωπικό δράμα, εξάλλου το πρόβλημα μας είναι το σημαντικότερο για τον μικρόκοσμό μας.
Στόχος του έργου: Να έρθουμε αντιμέτωποι με κωμικοτραγικά γεγονότα που συμβαίνουν καθημερινά δίπλα μας και συνήθως τα προσπερνάμε…

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Σταμάτης Πακάκης
Κινησιολογία – Χορογραφίες: Εύη Τσακλάνου
Φωτισμοί – Φωτογραφίες – Video: Αναστασία Λουκρέζη
Σκηνικά-Κοστούμια: Νίκος Παπάζογλου
Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργος Καλογερόπουλος
Outside eye: Νικόλας Μαρμαράς
Sound Design: Αλέξανδρος  Δημητρόπουλος
Μάσκα Ροζ Μονόκερου: Δανάη Σταματίου
Logo: Μαύρα Γίδια
Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

ΠΑΙΖΟΥΝ (με αλφαβητική σειρά) :
Κων/να Αλεξανδράτου, Φαίη Βέβη, Αλέξανρος Ζουριδάκης, Ειρήνη Μελά, Σταμάτης Πακάκης, Φανή Παλιούρα, Βλάσης Πασιούδης, Βασίλης Φακανάς

Trailer παράστασης

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Από 9 Οκτωβρίου έως 18 Δεκεμβρίου

ΗΜΕΡΕΣ –  ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κάθε Τετάρτη στις 20:30, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Διάρκεια παράστασης: 80 λεπτά

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Κανονικό: 12€
Μειωμένο (φοιτητές – άνεργοι – ατέλειες): 10€
Ομαδικό (από 8 άτομα και άνω): 10€
Δέκα θέσεις σε ειδική τιμή: 8€

> Κρατήσεις θέσεων:
Τηλ θεάτρου: 210 3234095

Official Facebook Page του Σταμάτη Πακάκη: https://www.facebook.com/StamatisPak/



ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

VITA BREVIS, ή «Η ζωή είναι σύντομη, κι εμείς ξέρουμε τόσα λίγα»

Από 18 Νοεμβρίου έως 17 Δεκεμβρίου
Δευτερότριτα 20:30

«Δεν γεννήθηκα για να μισώ, αλλά για ν’ αγαπώ» είπε η σοφόκλεια Αντιγόνη, οκτακόσια περίπου χρόνια πριν τη συγγραφή του CODEX FLORIAE.
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια αργότερα, το ερώτημα παραμένει.
Μπορεί ένας από τους πιο σκοτεινούς και θυελλώδεις έρωτες στην ιστορία του Χριστιανισμού να δώσει την απάντηση;

Αναλυτική παρουσίαση της παράστασης

Η Περφόρμανς είναι βασισμένη σε αποσπάσματα από την επιστολή της Φλόριας Αιμιλίας στον Αυρήλιο Αυγουστίνο όπως ήρθε στη δημοσιότητα από τον Jostein Gaarder. Το κείμενο της παράστασής μας, θα περιέχει μεταξύ άλλων και αποσπάσματα από τις Εξομολογήσεις του Αγίου Αυγουστίνου, την Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαίδεια, καθώς και αποσπάσματα από έργα των Κικέρωνα, Βιργίλιου, Πλάτωνα, Μπαρτ κ.α.
Με αφετηρία το γράμμα της Φλόριας Αιμίλιας προς τον Αυρήλιο Αυγουστίνο – τον αργότερα Άγιο Αυγουστίνο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας – η περφόρμανς επιχειρεί να διερευνήσει τους μηχανισμούς της μνήμης. Πώς θυμάται ο ερωτευμένος; Είναι όλα κατασκευάσματα της ανάγκης του για έρωτα ή θα μπορούσαμε να πούμε πως κάποια γεγονότα είναι αντικειμενικά και αμετάβλητα; Πώς εκλογικεύει τον πόνο; Υπάρχουν, άραγε, στιγμές που όσα συνέβησαν στο παρελθόν τα κατανοεί και μπορεί να τα αποδεχτεί ή παλεύει συνεχώς να τα χωρέσει στο μυαλό του;  Καταφέρνει ποτέ ο ερωτευμένος να «χωρέσει» την απώλεια; Προσφέρει ποτέ η μνήμη γαλήνη;
Μέσα από ένα κείμενο προσωπικό, εξομολογητικό, φιλοσοφικό και άκρως ερωτικό, το πληγωμένο υποκείμενο, στην περίπτωσή μας η Γυναίκα, προσπαθεί να χαρτογραφήσει τη μνήμη της, συγκρίνοντας τις δύο μνήμες: αυτά που θυμάται να έχει βιώσει η ίδια, με αυτά που το αντικείμενο του πόθου της, στην περίπτωσή μας ο Άνδρας, παρουσιάζει (εξομολογείται) ότι έχουν γίνει.
Δυο πανομοιότυπα δωμάτια, σαν κελιά, καθρεφτίζονται το ένα με το άλλο.
Η ερωτευμένη φωνή έρχεται στο επίκεντρο, σκηνικά διχασμένη σε δύο γυναικεία σώματα, που άλλοτε αυτονομούνται και άλλοτε συγχρονίζονται, μάχονται, χορεύουν, εκδικούνται, σε μιαν απέλπιδα προσπάθεια να εκλογικεύσουν τα γεγονότα και τον πόνο. Θα λέγαμε πως η ηρωίδα μας, μέσα από τα δυο αυτά σώματα δίνει την ίδια μάχη, σαν σε διαφορετικές στιγμές, μέρες, χρόνια.  Από την άλλη, η φωνή του ερωτικού αντικειμένου – ψυχρή, ηχογραφημένη, σωματικά απούσα – καταλήγει να είναι τρομαχτικά παρούσα, βασανιστικά μονότονη και τελεσίδικη.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Θεατρική ομάδα: Ομάδα RODEZ
Κείμενο: Jostein Gaarder
Μετάφραση: Μαρία Αγγελίδου
Επεξεργασία Κειμένου: Ομάδα RODEZ
Σκηνοθεσία: Ανθή Σαββάκη – Ομάδα RODEZ
Βοηθός Σκηνοθέτη: Σόνια Καλαϊτζίδου
Κίνηση: Μάριος Κρητικόπουλος
Σκηνικά/Κοστούμια: Μαντώ Ψυχουντάκη
Μουσική: Ζωή Δαχρή
Φωτισμοί: Δημήτρης Μπαλτάς
Φωτογραφίες/ Τrailer παράστασης: Αλέξης Στρατάκης
Ερμηνεύουν: Σόνια Καλαϊτζίδου, Ηλέκτρα Σαρρή
Ηχογραφημένη φωνή: Μάριος Κρητικόπουλος



ΠΡΟΣΕΧΩΣ 

ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΙΟ ΠΑΙΔΙ

Από 14 Νοεμβρίου έως 2 Ιανουαρίου
Κάθε Πέμπτη, 20:30

Του Θανάση Τριαρίδη, από την ομάδα ich bebe

To ΠΕΡΙΣΣΙΟ ΠΑΙΔΙ είναι μια θεατρική παραβολή για τα εγκαταλελειμμένα παιδιά της Αφρικής, για τα όνειρα των χορτάτων και τα περίσσια παιδιά στον πάτο του καζανιού του κόσμου.

Ο ΟΣΚΑΡ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΡΟΖ | Eric – Emmanuel Schmitt

Από 30 Νοεμβρίου 2019 – Για 20 παραστάσεις
Σάββατο 18:00 – Κυριακή 20:00

Το ταξίδι της ζωής μέσα από τα μάτια του μικρού Όσκαρ. Με την καθοδήγηση της θείας Ροζ ανακαλύπτει τα μυστικά του ανώτερου εαυτού του και βρίσκει απαντήσεις στα ερωτήματα της ζωής. Γεμάτος αγάπη, κατανόηση, εμπιστοσύνη, πίστη, φως και γαλήνη βρίσκει την λύτρωση και την ελπίδα.
«Κοίτα την κάθε μέρα σαν να ‘ναι η πρώτη φορά.»
Το πιο τρυφερό, γλυκό, συγκινητικό έργο της σύγχρονης δραματουργίας, παντρεύει το γέλιο και το κλάμα, στο πιο γλυκό ταξίδι της ζωής.

> Με τους Αλεξάνδρα Λαδικού  &  Δημήτρη Γιώτη

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Γιώτης
Σκηνικά – Κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

ΘΕΑΤΡΟ FAUST Bar-Theatre-Arts
ΚΑΛΑΜΙΩΤΟΥ 11
& ΑΘΗΝΑΙΔΟΣ 12
150 60 ΑΘΗΝΑ
Τ. 210 3234095
Email: [email protected]

Δημόσιες Σχέσεις: [email protected], K. 6946124653 & 6908825396


Σχολιάστε εδώ