Εντολή για διακοπή ρεύματος σε 30.000 κακοπληρωτές από την ΔΕΗ

Εντολή για διακοπή ρεύματος σε 30.000 κακοπληρωτές από την ΔΕΗ

– Πάνω από 1 δισ. ευρώ χρωστούν 895.000 καταναλωτές

1,5 εκατομμύριο καταναλωτές δεν πληρώνουν για μήνες τον λογαριασμό του ρεύματος ξεκινάει η ΔΕΗ. Στόχος της επιχείρησης μέσα από το σαφάρι των οφειλετών είναι να κλείσει η μαύρη τρύπα του ελλείμματος που ξεπερνάει τα 750 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα η εντολή που έχει δοθεί είναι να διακόπτεται η ηλεκτροδότηση στους στρατηγικούς κακοπληρωτές.

Η ανακοίνωση της ΔΕΗ με τίτλο: “Πολιτική βελτίωσης της εισπραξιμότητας της ΔΕΗ Α.Ε.”, αναφέρει:

«Η Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε. θέτει ως πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη δοθεί ρητή εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
για εντατικοποίηση των αποκοπών σε πελάτες που έχουν εντοπιστεί ότι συστηματικά αποφεύγουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, συσσωρεύοντας μεγάλα ποσά οφειλής.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν ήδη συγκεντρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο αριθμός των στρατηγικών κακοπληρωτών που οφείλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των 6 μηνών
ανέρχεται σε 582.000 περιπτώσεις και οι οφειλές τους φτάνουν το ποσό των € 545 εκατ.
Αντίστοιχα οι περιπτώσεις των τελικών λογαριασμών ανέρχονται σε 895.000, συνολικών ληξιπρόθεσμων 1 δισ.

Το δε τελευταίο δίμηνο έχουν προωθηθεί προς τον ΔΕΔΔΗΕ περίπου 30.000 αιτήματα αποκοπών αυτής της κατηγορίας.

Η Διοίκηση της ΔΕΗ δεσμεύεται να εντατικοποιήσει τις προσπάθειες και στο πλαίσιο αυτό θα ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την κοινή γνώμη για τα αποτελέσματα της
εκστρατείας που ξεκινά άμεσα.

Υπογραμμίζεται ότι η εκστρατεία για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές, δεν αφορά ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, για τις οποίες άλλωστε υπάρχουν συγκεκριμένες προβλέψεις στο πλαίσιο
του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, δήλωσε σχετικά:
“Το φαινόμενο των στρατηγικών κακοπληρωτών, πρωτίστως θίγει και πλήττει τα εκατομμύρια συνεπών πελατών της επιχείρησης. Στέλνουμε ηχηρό μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές πλέον
δε θα γίνονται αποδεκτές. Είναι χρέος μας απέναντι στην επιχείρηση αλλά και στη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών που παρά τις δεδομένες οικονομικές δυσκολίες και τα
προβλήματα, δίνουν μάχη και παραμένουν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους”».


Σχολιάστε εδώ