Από το 2016 έπρεπε να είχε γίνει η αναβάθμιση του σωτήριου «112»!

Από το 2016 έπρεπε να είχε γίνει η αναβάθμιση του σωτήριου «112»!

– Χάθηκαν άδικα επτά άνθρωποι στη Χαλκιδική

Αν δεν ήταν επιβεβαιωμένο από κρατική πηγή, θα νόμιζε κανείς ότι επρόκειτο για κακόγουστη φάρσα, την ώρα που επτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους γιατί έτυχε να είναι στην όμορφη Χαλκιδική την ώρα της φονικής θεομηνίας, που μέσα σε δέκα λεπτά σάρωσε τα πά­ντα και έσπειρε την καταστροφή.

Δυστυχώς, δεν ήταν αστείο. Ήταν άλλη μια απόδειξη του πώς λειτουργεί το ελληνικό κράτος, που δεν σέβεται τη ζωή των πολιτών του αλλά και όσων έρχονται για τουρισμό. Έπρεπε να χαθούν επτά αθώες ζωές και να γίνει στη Χαλκιδική γης Μαδιάμ για να αποκαλυφθεί ότι δεν λειτουργούσε ο Ευρωπαϊκός Αριθμός Κλήσης Έκτακτων Αναγκών, ο σωτήριος αριθμός «112», λόγω μη αναβάθμισής του, που καθυστερούσε από το 2007!

Το 2016 εντάχθηκε στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημοσίου Τομέα» (2014 – 2020), το δε 2018 υπεγράφη τροποποιημένη σύμβαση. Έκτοτε έμεινε στα συρτάρια της κυβέρνησης Τσίπρα. Αν είχε γίνει η αναβάθμιση του «112», μόλις κάποιος καλούσε σε βοήθεια, θα φαινόταν αμέσως πού βρισκόταν. Και οι ευθύνες της κυβέρνησης Τσίπρα είναι τεράστιες και για τη μη αναβάθμιση αλλά και γιατί η κακοκαιρία της περασμένης Τετάρτης είχε προβλεφθεί εγκαίρως από την ΕΜΥ, που είχε εκδώσει έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων.

Το Μάτι δεν ενεργοποίησε κανέναν… ανευθυνοϋπεύθυνο…

Ο Κων. Συνολάκης, καθηγητής Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών, αναφερόμενος στη φονική καταστροφή στη Χαλκιδική, δήλωσε τα εξής:

«Είναι παράδοξο το ότι έναν χρόνο μετά το Μάτι δεν υπάρχει κανένας τρόπος άμεσης ενημέρωσης του κοινού σε περιοχές που αντιμετωπίζουν ακραία φαινόμενα. Αυτό είναι τελείως παράδοξο. Χρειάζεται η πληροφόρηση να βγαίνει με πολλούς τρόπους, όπως το Amber Alert που βγαίνει στην τηλεόραση, το άλλο στο ραδιόφωνο, τα γραπτά μηνύματα, το “112”, όλα αυτά πρέπει να δουλεύουνε. Κανένα από αυτά τα πράγματα δεν λειτουργεί και είμαστε έναν χρόνο μετά το Μάτι».


Σχολιάστε εδώ