Μας χορεύουν στο ταψί…
Πολλές φορές έχουμε γράψει ότι θα πρέπει το υπουργείο Εξωτερικών να είναι προσηλωμένο στην εφαρμογή των λίγων, έστω, θετικών της Συμφωνίας των Πρεσπών. Και αυτό απαιτεί καθημερινή δουλειά και όχι αφ’ υψηλού εποπτεία, όπως, π.χ., το περιστατικό με την καμπάνια του «Μακεδονικού Οργανισμού Τουρισμού», που είχε τίτλο «Διαχρονική Μακεδονία».
Και δεν είναι αντιληπτό για ποιον λόγο έσπευσε ο υπουργός Εξωτερικών Γ. Κατρούγκαλος, με δήλωσή του γραφείου Τύπου του, να δικαιολογήσει τη σκοπιανή πλευρά και να πει ότι του έχουν υποσχεθεί από τις 15 Μαΐου πως θα αλλάξουν την τουριστική καμπάνια και ότι όλα αυτά είναι ισχυρισμοί και κιτρινισμοί του… ελληνικού Τύπου.
Προφανώς, ο κ. Κατρούγκαλος δεν αντιλαμβάνεται ότι με τέτοιες δηλώσεις απλώς δίνει επιχειρήματα στη σκοπιανή πλευρά για να συνεχίσει τις… εξαιρέσεις και τις παρασπονδίες στην εφαρμογή της Συμφωνίας. Τελικά, μετά την κατακραυγή και τις εντονότατες αντιδράσεις από την αντιπολίτευση, αλλά και από τα ΜΜΕ, προφανώς στο ΥΠΕΞ αντιλήφθηκαν ότι έπρεπε να κινηθούν και έτσι άλλαξε τελικά την Πέμπτη το λογότυπο της καμπάνιας και είναι πλέον «Διαχρονική Βόρεια Μακεδονία».
Το επεισόδιο αυτό δείχνει ότι έχουμε τον τρόπο να επιβάλουμε στην άλλη πλευρά την εφαρμογή τουλάχιστον όσων έχουν συμφωνηθεί…