Δήλωση-απάντηση Χρ. Σπίρτζη στην ανακοίνωση του Κ. Καραμανλή
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
“Παρακαλώ τον κ. Καραμανλή να τηλεφωνήσει στον κ. Σουφλιά και να του πει για ποιους λόγους δεν έβγαλε μαζί με τις άλλες παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων το Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη, που ήταν στον σχεδιασμό της τότε Κυβέρνησης Καραμανλή, μπας και ενημερώσει την σημερινή ηγεσία της ΝΔ για το ποια έργα μπορούν να υλοποιηθούν. Να του προτείνω επίσης να εξετάσουν τη σύνδεση της Ελευσίνας με την Οινόη που είναι ένας διαγώνιος δρόμος, πολύ χαμηλότερου κόστους, που θα μπορεί να υλοποιηθεί και παροτρύνω την ΝΔ να εγκαταλείψουν την πολιτική του Μαυρογιαλούρου και την εξυπηρέτηση του μεγάλου κόστους των έργων και την εξυπηρέτηση των εργολάβων.
Να του θυμίσω επίσης, για το μετρό της Θεσσαλονίκης ότι το 2015 παραλάβαμε το έργο 5 χρόνια σταματημένο με υλοποίηση στο 30% και με αποζημιώσεις διεκδικούμενες, του εργολάβου, 1,150 δις € για το 30% του έργου, όταν όλο το έργο ήταν συμβασιοποιημένο με συνολικό τίμημα 900 εκ.€.
Να του θυμίσω επίσης, ότι η επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώνεται και τις επόμενες μέρες βγαίνουν οι διαγωνισμοί για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση για τις δυτικές συνοικίες.
Και τα λέω αυτά για να συμπληρωθεί το εθνικό σχέδιο υποδομών της ΝΔ!”