Καβγάς ΔΕΗ – Συνηγόρου Καταναλωτή για το «χαράτσι» του έγχαρτου λογαριασμού
-Ανακάλυψε τον τρόπο η Διοίκηση για να κλείσει κάποιες τρύπες
Κόντρα ΔΕΗ και Συνηγόρου του Καταναλωτή για το αν πρέπει να χρεώνει η ΔΕΗ τον πελάτη που παίρνει έγχαρτο τον λογαριασμό (1 ευρώ είναι το… χαράτσι) και όχι ηλεκτρονικό, που είναι δωρεάν.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή θεωρεί αθέμιτη εμπορική πρακτική τη χρέωση του έγχαρτου λογαριασμού, επισημαίνοντας στο πόρισμά του ότι στα τιμολόγια προμήθειας της ΔΕΗ κατά τις τελευταίες δεκαετίες η έκδοση του λογαριασμού βαρύνει τον προμηθευτή. Και προσθέτει ότι για να βαρύνει τον καταναλωτή θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά ως χρέωση προμήθειας στα τιμολόγια προμήθειας, κάτι που όμως δεν συμβαίνει.
Όπως αντιλαμβάνεστε, ο καβγάς είναι για να… μπαλώσει η Διοίκηση της ΔΕΗ κάποιες από τις τρύπες που έχει.
Χρήσιμο, επομένως, θα είναι να πει πόσα είναι τα εκατομμύρια που θα εισπράξει από το «χαράτσι» αυτό.