1.500 ευρώ κέρδισε το μέσο νοικοκυριό!
Την τελευταία πενταετία, το μέσο νοικοκυριό είχε συνολική εξοικονόμηση πάνω από 1.500 ευρώ από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών 2014 – 2019 σε δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα.
Από την έρευνα προκύπτει ότι 6 στους 10 καταναλωτές προτιμούν περισσότερες προσφορές παρά χαμηλές τιμές και επιλέγουν κατάστημα σούπερ μάρκετ με βάση τις προσφορές. Το όφελος από αυτή την… αναζήτηση ανέρχεται κατά μέσο όρο σε πάνω από 300 ευρώ τον χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική αξία που έχει δοθεί σε πέντε χρόνια είναι πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ.