Τέσσερα βραβεία αγαπημένου τουριστικού προορισμού απέσπασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Στοκχόλμη

Τέσσερα βραβεία αγαπημένου τουριστικού προορισμού απέσπασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Στοκχόλμη

Με την πρώτη συμμετοχή της στα “Greek Travel Awards in Scandinavia”, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε με πέντε υποψηφιότητες σε αντίστοιχες κατηγορίες αγαπημένων τουριστικών προορισμών και κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα βραβεία.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας απέσπασε το χρυσό βραβείο ως τουριστικός προορισμός περιπέτειας και τρία ασημένια βραβεία στη γενική κατηγορία του καλύτερου τουριστικού προορισμού και στις ειδικές κατηγορίες του καλύτερου γαστρονομικού προορισμού και του καλύτερου προορισμού για οικογένειες.

Για την ανάδειξη των νικητών ψήφισαν 18.000 περίπου άτομα σε διαδικτυακή ψηφοφορία που διεξήχθη στη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Δανία και τη Φινλανδία. Την εκδήλωση κάλυψαν μεγάλα τηλεοπτικά συνεργεία της Σουηδίας, καθώς και το ελληνικό κανάλι Star.

Η βράβευση έγινε στην αίθουσα Golden Hall του Δημαρχείου της Στοκχόλμης, στο πλαίσιο της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση τουρισμού “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη. Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής που συμμετείχαν στην έκθεση και σε προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τον προορισμό σε μεγάλους tour operators και επαγγελματίες τουρισμού των σκανδιναβικών χωρών, όπως ο κ. Magnus Kumlin της Scandinavian Airlines, η κ. Sara Grun της ELLGE Travel, η κ. Katarina Hellman της Orient Tours, ο κ. Jan Ogner της Nordic Bench και ο κ. Fredrik Stamborn της Swedavia.

«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να βραβευόμαστε ως αγαπημένος τουριστικός προορισμός σε  μια τόσο μεγάλη, ποιοτική, αλλά και απαιτητική αγορά, όπως είναι οι χώρες της Σκανδιναβίας, οι οποίες έχουν το χαρακτηριστικό ότι διαθέτουν επαναλαμβανόμενους τουρίστες. Εάν δηλαδή μείνουν ευχαριστημένοι από τον προορισμό, ταξιδεύουν εκεί κάθε έτος. Στοχεύουμε σε αυτές τις χώρες με στρατηγικό στόχο την ποιοτική ανακατανομή των επισκεπτών της Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε οι τουριστικές ροές προς την περιοχή μας να αποκτήσουν μεγαλύτερη δυναμική και οι τοπικές κοινωνίες να έχουν μεγαλύτερα οφέλη. Σκοπεύουμε να εντείνουμε τις ενέργειες τουριστικής προβολής προς τις χώρες αυτές και με άλλες δράσεις, όπως η φιλοξενία επαγγελματιών (fam trips) και η διοργάνωση στοχευμένων workshops», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.


Σχολιάστε εδώ