Η πρώτη κρίση εντός του ΣΥΡΙΖΑ για τον κινεζικό ΟΛΠ

Η πρώτη κρίση εντός του ΣΥΡΙΖΑ για τον κινεζικό ΟΛΠ

-Δικάζεται ο Αρχηγός του ΛΣ στις 4 Μαρτίου, ύστερα από μηνυτήρια αναφορά στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ στο υπουργείο Ναυτιλίας!

Σε σοβαρό θέμα εντός του ΣΥΡΙΖΑ εξελίσσεται η μηνυτήρια αναφορά του διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένος κ. Δημοσθένη Μπακόπουλου, τον οποίο διόρισε ο ΣΥΡΙΖΑ, κατά του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος κ. Σταμάτη Ράπτη, τον οποίο φέτος επανεξέλεξε το Υπουργικό Συμβούλιο!

Αν και το θέμα αφορά χειρισμούς του κινεζικού ΟΛΠ για τη χορήγηση ελευθεροπλοΐας εκτός συνόρων για ένα κατασχεμένο και επικίνδυνο πλοίο του πάλαι ποτέ Φώτη Μανούση με το όνομα «Μακεδονία», το οποίο συνέβη εντός του 2018, τείνει να εξελιχθεί σε διαμάχη εντός του Λιμενικού Σώματος, διότι ο Εισαγγελέας Πειραιά παραπέμπει στο ακροατήριο του Β’ Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά, στις 4 Μαρτίου, μαζί με άλλους τον Αρχηγό του ΛΣ! Πάνω σ’ αυτήν τη δίωξη αρχίζουν οι διαμάχες εντός του Λιμενικού Σώματος, αφού ο Αρχηγός προήχθη από το Υπουργικό Συμβούλιο μετά την άσκηση δίωξης και ενώ εκκρεμούν προαγωγές στο Λιμενικό Σώμα! ΣΥΡΙΖΑ (Μπακόπουλος) κατά ΣΥΡΙΖΑ (Αρχηγός ΛΣ – Υπουργικό Συμβούλιο).

Έτσι, ένα καθαρά ποινικό θέμα, ευθύνης του κινεζικού ΟΛΠ και του Λιμεναρχείου Πειραιά, με μηνυτή ένα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, τείνει να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, πολύ δε περισσότερο όταν ο υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης ουδέν εγνώριζε.

Όσον αφορά το κυρίως θέμα, φαίνεται ότι υπάρχουν σοβαρότατες ευθύνες του κινεζικού ΟΛΠ (παραπέμπεται επίσης ο κινέζος διευθύνων σύμβουλος Cpt. Fu), ο οποίος ζήτησε να δοθεί σε πλοίο κατασχεμένο από παλιά για χρέη στο Δημόσιο, τον ΟΛΠ, το ΝΑΤ, κ.λπ., ελευθεροπλοΐα εκτός Ελλάδος, προκειμένου να πάει στην Τουρκία. Η ιστορία του παλαιού Γενικού Γραμματέα επί Κουβέλη, εφοπλιστή επί Παυλίδη, κ.λπ., κ. Φώτη Μανούση είναι γνωστή. Η ασχετοσύνη των Κινέζων, οι οποίοι διέλυσαν τον έμπειρο διοικητικό μηχανισμό του ΟΛΠ και τη νομική του υπηρεσία, οδήγησε στην κρίση.

Το Λιμενικό Σώμα όμως και οι επιτελείς του, που συναίνεσαν στις πιέσεις των Κινέζων για το κατασχεμένο πλοίο του Μανούση, δεν ήξεραν ότι παραβιάζουν τον νόμο; Δυστυχώς, όλοι έχουν ξεχάσει ότι ο κινεζικός ΟΛΠ είναι πλέον ιδιωτική κερδοσκοπική εταιρεία και όχι δημόσιος φορέας.

Σε κάθε περίπτωση, η κρίση που ξέσπασε μεταξύ Αρχηγού ΛΣ, διοικητή ΔΑΛ Πειραιά, Λιμεναρχείου Πειραιά και κινεζικού ΟΛΠ φαίνεται ότι θα έχει παράπλευρες απώλειες στο ΛΣ, λόγω επερχόμενων προαγωγών αξιωματικών. Συνεπώς, μέχρι τότε θα δούμε πολλά δημοσιεύματα…


Σχολιάστε εδώ