Η οικονομική αβεβαιότητα και ο υψηλός ΦΠΑ, ο βραχνάς της Αγοράς

Η οικονομική αβεβαιότητα και ο υψηλός ΦΠΑ, ο βραχνάς της Αγοράς

Μια πολύ μικρή χαραμάδα, μόλις 0,5% αύξηση του τζίρου, περιμένουν τα στελέχη του κλάδου των σούπερ μάρκετ για το πρώτο εξάμηνο του 2019, όπως προκύπτει από την εξαμηνιαία έρευνα τάσεων του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.

Και τούτο, προφανώς, λόγω της πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας, που το 59% τη χαρακτηρίζει ως το μεγαλύτερο πρόβλημα, με το 45% να θεωρεί ανασταλτικό παράγοντα τον υψηλό ΦΠΑ. Υπάρχουν, όμως, και άλλα προβλήματα. Το 38% αναφέρει τη μείωση των πωλήσεων, το 34% τη χαμηλή κερδοφορία και το 28% τη γραφειοκρατία και την πολυνομία του Δημοσίου.

Το 33% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν, το 21% βλέπει μείωση και το 46% ότι θα παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο.


Σχολιάστε εδώ