Ν. Παππάς: «Η διάχυση των προϊόντων των startuppers στην οικονομία και την κοινωνία θα έχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Ν. Παππάς: «Η διάχυση των προϊόντων των startuppers στην οικονομία και την κοινωνία θα έχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Σε συνέχεια της πρωτοβουλίας «Digital Greece», του θεματικού πάρκου νεοφυούς επιχειρηματικότητας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην 83η ΔΕΘ, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης φιλοξένησε 10 startups στην 36η Έκθεση για τον κλάδο της δόμησης και των κατασκευών, Infacoma 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 8 ως τις 11 Φεβρουαρίου 2019 στο MEC Παιανίας.

Μετά την επιτυχημένη παρουσία 128 ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τον περασμένο Σεπτέμβριο, τη συμμετοχή 16 startups στη 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia 2018, 10 startups στη μεγαλύτερη Έκθεση Τεχνολογίας του κόσμου, CES 2019, που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας και 10 νεοφυών επιχειρήσεων στην 11η Διεθνή Έκθεση Κτηνοτροφίας και Πτηνοτροφίας, Zootechnia 2019, το Υπουργείο ΨΗΠΤΕ υποστήριξε την παρουσία 10 ελληνικών εταιρειών σε μια ακόμη κλαδική έκθεση.

Στο πλαίσιο της Infacoma, οι startuppers που δραστηριοποιούνται στους τομείς της βελτιστοποίησης ποιότητας και αντοχής υλικών, των εναλλακτικών πηγών ενέργειας και τις «πράσινες» κατασκευές, πραγματοποίησαν πολυάριθμες συναντήσεις, αντάλλαξαν απόψεις και εμπειρίες με διακεκριμένους επιχειρηματίες, ακαδημαϊκούς και εκπροσώπους φορέων υποστήριξης του οικοσυστήματος, με στόχο -μεταξύ άλλων- τον εντοπισμό πηγών χρηματοδότησης των πρωτοβουλιών τους.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, επισκέφτηκε την Infacoma, όπου είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί και να ανταλλάξει απόψεις με όλους τους startuppers που έλαβαν μέρος στο #DigitalGreece-Infacoma edition: «Η Πολιτεία, μέσω του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, δείχνει έμπρακτα τη στήριξή της στη start up κοινότητα. Η επιτυχημένη παρουσία του Digital Greece στη ΔΕΘ, με τις 128 startups του Περιπτέρου 12, ήταν μόνο η αρχή, καθώς έχουμε επιλέξει να στηρίξουμε τη συμμετοχή των νεοφυών επιχειρήσεων σε κάθε μεγάλη κλαδική έκθεση της Helexpo. Τα τελευταία χρόνια, σημειώνεται ένα φαινόμενο έκρηξης της δημιουργίας νεοφυών επιχειρήσεων. Θεωρούμε πως η διάχυση των καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που παράγουν οι ελληνικές startups στην οικονομία και την κοινωνία θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη».

Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», ανέφερε: «Η πρωτοβουλία #DigitalGreece του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και του Νίκου Παππά στήριξε τη συμμετοχή 10 νεοφυών επιχειρήσεων στη μεγάλη έκθεση δομικών υλικών και κατασκευών Infacoma. Ακολουθούν οι DETROS-OENOS (τρόφιμα-ποτά) και FRESKON (φρούτα-λαχανικά). Στόχος μας είναι η ελληνική start up κοινότητα να προσεγγίσει πιο εξειδικευμένα τις επιχειρήσεις του κλάδου στον οποίο απευθύνεται η κάθε επιχείρηση, με b2b συναντήσεις, συνεργασίες και ανάλογα αποτελέσματα».

Αναλυτικά, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου, στην Infacoma 2019 φιλοξενήθηκαν οι ακόλουθες εταιρείες: EVOTROPIΑ, Cocoon Modules, Parity Platform, Geomiso, NanoViis, HAM Systems, ShiftAutomated, Embiots, Girls Invest Greece, LIGHTHEAT P.C.

Στην επίσκεψή του στην Infacoma, τον Υπουργό ΨΗΠΤΕ συνόδευσε ο Διευθυντής του Πολιτικού του Γραφείου, Παναγιώτης Μελαχρινός.

Φωτο: Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς και ο αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», Γιώργος Χριστοφορίδης, συνομιλούν με εκπροσώπους των startups.


Σχολιάστε εδώ