Η χρυσή πενταετία του Alpha στις ειδήσεις
Φαινόμενο ανάλογο της κυριαρχίας (σε ποσοστά) του δελτίου ειδήσεων του Mega αποτελεί το δελτίο ειδήσεων του Alpha. Επί πέντε συναπτά έτη, κατά το μεγαλύτερο διάστημα του Μνημονίου, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha παραμένει στην κορυφή της τηλεθέασης.
Τη σεζόν 2014 – 2015 ήταν πρώτο με 21,6% στο σύνολο του κοινού. Την επόμενη είχε 19,8%, το διάστημα 2016 – 2017 είχε μέση τηλεθέαση 21,1%, τη σεζόν 2017 – 2018 έφτασε το 23,5% και στην τρέχουσα έχει 23,3%.
Πρόκειται για ένα σημαντικό επίτευγμα, που οφείλεται κυρίως στις αλλαγές που επέβαλαν οι Γερμανοί του RTL, που μετακίνησαν την ώρα μετάδοσης του δελτίου ειδήσεων, καθιέρωσαν τον Αντώνη Σρόιτερ και έδωσαν έμφαση στην κοινωνία.
Ο ανταγωνισμός πλέον έχει κορυφωθεί, καθώς στην ώρα μετάδοσης του δελτίου του Alpha (19.00 – 20.00) μεταδίδονται ειδήσεις από άλλους τρεις σταθμούς. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha είναι πρώτο στην τηλεθέαση και τον Δεκέμβριο του 2018 με 781.000 τηλεθεατές, υποχωρώντας κατά 88.000 τηλεθεατές σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.
Ο ΑΝΤ1 έχει αρχίσει να κερδίζει από το κοινό (+48.000) που παρακολουθεί ειδήσεις την ίδια ώρα, φτάνοντας τους 621.000 τηλεθεατές, όπως και ο ΣΚΑΪ, που έχει μέσα στη χρονιά άνοδο κατά 26.000 τηλεθεατές, φτάνοντας τους 576.000 τον Δεκέμβριο του 2018.
Το δελτίο του Star κέρδισε 88.000 τηλεθεατές και έχει τη μεγαλύτερη άνοδο, με 527.000 τηλεθεατές, συγκριτικά με τον Δεκέμβριο του 2017 που είχε 445.000. Σημαντικά κερδισμένο και το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1, κατά 56.000 τηλεθεατές, φτάνοντας στους 279.000, ενώ το δελτίο ειδήσεων του Open έφτασε τους 227.000 τηλεθεατές, κερδίζοντας 18.000 από τον Νοέμβριο, όταν και άρχισε η εκπομπή του.
Φυσικά, δεν υπάρχει πλέον από το 2016 το δελτίο ειδήσεων του Mega, το οποίο, αν και ήταν σκληρά μνημονιακό, κρατούσε ένα μέρος των τηλεθεατών, το οποίο εδώ και καιρό μοιράστηκε στους ανταγωνιστές του.