Νέα καμπάνια με χρωματιστά βινύλια από τη Minos EMI / Universal

Νέα καμπάνια με χρωματιστά βινύλια από τη Minos EMI / Universal

Η Minos EMI – Universal Music και τα Public με χαρά ανακοινώνουν την κυκλοφορία μιας σειράς limited χρωματιστών βινυλίων.

Η σειρά περιλαμβάνει μερικούς από τους σημαντικότερους τίτλους της σύγχρονης μουσικής και ονόματα όπως οι The WhoU2, Eric Clapton, John ColtraneAmy Winehouse κ.α. ενώ το κάθε album συμμετέχει με διαφορετικό χρώμα.

Η σειρά διατίθεται από 23 Νοεμβρίου αποκλειστικά στα καταστήματα Public

Βρείτε τα online εδώ



Τα albums που συμμετέχουν στην καμπάνια είναι:

>Aerosmith – Get A Grip
>B.B. King – Live At The Regal
>Amy Winehouse – Back To Black
>Blondie – Parallel Lines
>Weezer – Blue Album
>Creedence Clearwater Revival – Cosmo’s Factory
>Lynyrd Skynyrd – Second Helping
>The Who – Who’s Next
>The Killers – Hot Fuss
>Def Leppard – Pyromania
>Mike Oldfield – Tubular Bells
>John Coltrane – Blue Train
>Genesis – Duke
>Blink-182 – Take Off Your Pants And Jacket
>Inxs – Kick
>Eric Clapton – Slowhand
>30 Seconds To Mars – A Beautiful Lie
>U2  – The Joshua Tree
>U2 – Zooropa
>O.S.T. – O Brother, Where Art Thou?
>O.S.T. – Guardians Of The Galaxy
>John Martyn – Solid Air
>Verve – Urban Hymns


Η σειρά διατίθεται από 23 Νοεμβρίου αποκλειστικά στα καταστήματα Public


Σχολιάστε εδώ