Π. Ν. Κρητικός: Τα θύματα της ιδεοληψίας
Του
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΚΡΗΤΙΚΟΥ
Ιδρυτικού μέλους του ΠΑΣΟΚ
και πρώην Αντιπροέδρου της Βουλής
Ο συριζαϊσμός, κυριαρχούμενος από την ιδεοληπτική του συνείδηση, ισοπεδώνει προς τα κάτω αξίες, αρχές, θεσμούς και ό,τι σταθερά έχει διαμορφώσει, στην πορεία των αιώνων, την εθνική συνείδηση.
Τη συριζαίικη αυτή αντίληψη σηματοδοτεί το δόγμα Μπαλτά, «η αριστεία είναι ρετσινιά». Ανήκουστο; Ακατανόητο; Ασύλληπτο για τον κοινό νου; Όμως αληθινό! Και βαθύτατα ρατσιστικό! Και μην ξενίζει κανέναν ότι αυτό εκστομίστηκε από αριστερά χείλη. Υπάρχει ο ερυθρός ρατσισμός, ο οποίος σε όλες του τις αποχρώσεις (βαθύ κόκκινο, ροζ, βυσσινί κ.λπ.) είναι εξίσου επικίνδυνος με τον φαιό ρατσισμό.
Αυτό όμως το δόγμα Μπαλτά διαχέεται σε όλη τη φιλοσοφία της συριζαίικης εκπαίδευσης που θέλει να επιβάλει σε όλες τις βαθμίδες της.
Εκεί συντείνει η στάση του αρμόδιου υπουργείου και της κυβέρνησης ΚΑΡΑΣΥΡΙΖΑΝΕΛ απέναντι στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Αντί τα πανεπιστήμια να είναι πνευματικοί φάροι γνώσης, επιστήμης, πνευματικής καλλιέργειας, έρευνας και χώροι ευγενούς άμιλλας, έχουν παραδοθεί στην ανομία και αποτελούν κέντρα κακουργηματικών πράξεων.
Η έννοια του ασύλου από έννοια προστασίας της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών έχει μετατραπεί σε έννοια προστασίας, εμπορίας και διακίνησης ναρκωτικών. Μάταια διαμαρτύρονται οι πανεπιστημιακές ηγεσίες -αργά το κατάλαβαν- κωφεύει όμως η Πολιτεία.
Οφείλουν όλες οι πλευρές, αν θέλουν την εξυγίανση και την αναβάθμιση της παιδείας, να αναλάβουν από κοινού δράση, με όλα τα μέτρα που προβλέπει ο νόμος.
Σε ό,τι αφορά τη συνταγματική αναθεώρηση, πολλά πρέπει να αλλάξουν, όμως με την ευρύτερη δυνατή συναίνεση.
Στεκόμαστε σε δύο μείζονος σημασίας σημεία:
• Αναθεώρηση του άρθρου 86 του Συντάγματος περί ευθύνης υπουργών, για να πάψει να αποτελεί ασπίδα των καταχραστών του δημοσίου χρήματος.
• Αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για την ίδρυση ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Η αναθεώρηση του άρθρου 86 θα πατάξει τη διαφθορά στην κορυφή της.
Το άρθρο 16 θα συμβάλει:
Α) Στην αναβάθμιση των δημοσίων πανεπιστημίων.
Β) Στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, από την εξοικονόμηση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ συναλλάγματος, που εξάγεται σε χώρες που σπουδάζουν οι έλληνες φοιτητές.
Γ) Στην εισαγωγή συναλλάγματος από χιλιάδες ξένους φοιτητές που θα εισρέουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά -γιατί όχι- και στα αναβαθμισμένα πλέον δημόσια. Έτσι η χώρα θα μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο εκπαιδευτικό, πνευματικό, πολιτιστικό κέντρο. Μια χώρα πρωτοπορίας στον πολιτισμό.
Εθελοτυφλεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την άρνησή του για την αναθεώρηση του άρθρου 16; Όχι, δεν εθελοτυφλεί. Κυριαρχείται από την ιδεοληψία της ισοπέδωσης, είναι δέσμιος των συντεχνιών που λυμαίνονται την ανώτατη παιδεία.
Συντεχνίες οι οποίες ανδρώθηκαν από την εποχή του ΠΑΣΟΚ, που άνοιξε τις πόρτες σε ιδεοληπτικούς, οκνηρούς, ημιμαθείς, κουλτουριάρηδες, που μετεξελίχθηκαν σε συντεχνίες, συντεχνίες στις οποίες πνίγονται οι ικανοί και οι άξιοι (και είναι πολλοί), οι οποίοι όμως δεν μπορούν να επιτελέσουν το εκπαιδευτικό τους καθήκον.
Και μη μας πουν ότι αρνούνται να εμπιστευτούν την ανώτατη εκπαίδευση στην ιδιωτική πρωτοβουλία για λόγους πολιτικούς ή ιδεολογικούς.
Γιατί αυτό θα ήταν η μέγιστη υποκρισία, όταν το Σύνταγμα έχει εμπιστευθεί στον ιδιωτικό τομέα τη νηπιακή, δημοτική και μέση εκπαίδευση. Και ευτυχώς.
Έτσι προσφέρεται πραγματική και αναβαθμισμένη εκπαίδευση σε μια μεγάλη μερίδα ελληνοπαίδων σε χώρους υγιεινούς, μακριά από τη ρύπανση και κάθε είδους ρυπαρότητα που παρατηρούμε στους εκπαιδευτικούς χώρους του δημόσιου τομέα.