ΑΙΧΜΕΣ: Η κυβέρνηση δεν κατάφερε να σπάσει το φαύλο κύκλο της λειτουργίας του “παραεμπορίου” στη διαφήμιση.

ΑΙΧΜΕΣ: Η κυβέρνηση δεν κατάφερε να σπάσει το φαύλο κύκλο της λειτουργίας του “παραεμπορίου” στη διαφήμιση.

*** Οι “επιστροφές” ζουν και και κυριαρχούν σε βάρος των επιχειρήσεων ΜΜΕ.

*** Ενώ τα λεφτά των Μέσων παρακρατούνται για 7 και πλέον μήνες. Και μπαίνουν στους λογαριασμούς με… προμήθεια, υπέρ των διαφημιστικών της τάξης του 20%.

*** Οι διαφημιστικές, αν και συνυπεύθυνες για τη φούσκα στα media, άλλαξαν …προβιά και κάνουν τα ίδια πράγματα.

*** Στο μεταξύ καταργήθηκε το αγγελιόσημο του 21,5% , κατά επιταγή των διαφημιστικών, των διαφημιζομένων και της ΕΙΤΗΣΕε για να αντικατασταθεί από το 2% που πληρώνουν όλοι, για να μην επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος η ιδιωτική τηλεόραση.

*** Στο μεταξύ πέραν από την απλήρωτη εργασία στα ΜΜΕ, ήρθε και το δώρο των επιπλέον εισφορών μέσω του Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών. Και δεν το αλλάζουν.

*** Η κυβέρνηση πρέπει να λάβει άμεσα τις αποφάσεις της.

typologies.gr


Σχολιάστε εδώ