Χιλιάδες τα παράπονα των πολιτών για τις εξ’ αποστάσεως συναλλαγές τους μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων

Χιλιάδες τα παράπονα των πολιτών για τις εξ’ αποστάσεως συναλλαγές τους μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων

ΔΗΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ
Του
Μάκη Κουρή


Χιλιάδες τα παράπονα των πολιτών για την αντιμετώπισή τους από τη ΔΕΗ και γενικά τις ΔΕΚΟ αλλά και για τις εξ αποστάσεως συναλλαγές τους μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Και πολλοί πολίτες που την… έχουν πατήσει καταφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Το 2017 οι καταγγελίες ανήλθαν σε 9.757, αριθμός-ρεκόρ στην ιστορία της Ανεξάρτητης Αρχής. Την πρώτη θέση στις καταγγελίες κατέχει ο κλάδος των ηλεκτρονικών – ταχυδρομικών υπηρεσιών με 61,2% και ακολουθούν οι υπηρεσίες υγείας με 56,1%, ενώ στην τρίτη θέση είναι ο κλάδος της ενέργειας – ύδρευσης με 33,4%.


Σχολιάστε εδώ