Επιστήμονες από αρκετές χώρες, μεταξύ των οποίων και επτά Έλληνες, ανακάλυψαν σχεδόν 1.000 νέα γονίδια…

…που σχετίζονται με τη νοημοσύνη, καθώς και περισσότερα από 500 γονίδια που σχετίζονται με τον νευρωτισμό. Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Ντανιέλ Ποστχούμα του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γενετικής «Nature Genesis» αφού μελέτησαν τα γενετικά δεδομένα και τα συσχέτισαν με μετρήσεις νοημοσύνης 270.000 περίπου ατόμων.

Από ελληνικής πλευράς στη μελέτη πήραν μέρος οι Δημήτρης Αβραμόπουλος (Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου «Τζονς Χόπκινς»), Πάνος Μπίτσιος (Τμήμα Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κρήτης), Στέλλα Γιακουμάκη (Τμήμα Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης), Αλέξανδρος Χατζημανώλης (Τμήμα Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ), Πάνος Ρούσσος (Τμήμα Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Όρους Σινά Νέας Υόρκης), Νικόλαος Σμυρνής (Τμήμα Ψυχιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ) και Αριστοτέλης Βοϊνέσκος (Πανεπιστήμιο Τορόντο).

Έχουμε πει ότι πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το επίπεδο των ελλήνων επιστημόνων που διαπρέπουν πα­γκόσμια.

Σχολιάστε εδώ