Στη μάχη οι νέοι μας για μία θέση από τις 74.692 σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
-Σε ποια μαθήματα πέρυσι είχαν πέσει πολύ κάτω από τη βάση – 83,45%! Ποια είναι η εξήγηση της ΟΛΜΕ;
Ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη ο αγώνας της νέας γενιάς μας, των αποφοίτων των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων που μετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις διεκδικώντας μία από τις 74.692 θέσεις εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Να σημειωθεί ότι σε αυτές δεν περιλαμβάνονται οι θέσεις των Στρατιωτικών Σχολών, της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού.
Από τις 74.692 θέσεις:
• Οι 46.663 είναι στα πανεπιστήμια, εκτός του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
• Οι 23.396 στα ΤΕΙ.
• Και οι 4.633 στο νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Στις 19 Ιουνίου θα ολοκληρωθούν οι εξετάσεις στα βασικά μαθήματα και το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου θα ανακοινωθούν οι βαθμοί.
Ευθύνες δεν έχουν οι καθηγητές όταν… πατώνουν μαθητές τους;
Σοκ προκαλούν τα στατιστικά στοιχεία από τις περσινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, που ευθέως δημιουργούν τεράστιες ευθύνες στους καθηγητές από τα χέρια των οποίων πέρασαν μαθητές οι οποίοι έγραψαν κάτω από τη βάση, ακόμη και κάτω από το… 1.
Μια πολύ πικρή γεύση δίνουν τα παρακάτω στοιχεία:
• Πέρυσι καταγράφηκε το μεγαλύτερο ποσοστό κάτω από τη βάση –83,45%– στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης από τους υποψηφίους της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών. Το δε 48,6% των υποψηφίων έγραψε κάτω από 5!
• Πέρυσι στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας μόνο το 1,25% βαθμολογήθηκε με πάνω από 18, ενώ το 13,58% πήρε κάτω από 10.
• Το 2,04% είναι το υψηλότερο ποσοστό αριστούχων στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας, που σημειώθηκε το 2012, και το 5,18% των αριστούχων στη Φυσική Θετικής Κατεύθυνσης το 2015, όταν το 2001 ήταν 34,85%!
• Το 0,95% είναι το χαμηλότερο ποσοστό αριστούχων στα Αρχαία Ελληνικά, που καταγράφηκε το 2016, ενώ το υψηλότερο ποσοστό 17,25% σημειώθηκε το 2001.
Αυτά, και ο λόγος στην ΟΛΜΕ για να μας πει πώς εξηγεί το χαμηλό επίπεδο γνώσεων που αποκομίζουν οι μαθητές αποφοιτώντας από το λύκειο.