Επικοινωνία και στρατηγική: Άγνωστες λέξεις

Επικοινωνία και στρατηγική: Άγνωστες λέξεις

Δεν έχει προηγούμενο το επικοινωνιακό αλαλούμ του Κτηματολογίου. Το τέταρτο -και τελευταίο- κύμα συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας από τους πολίτες, με το οποίο καλύπτεται το σύνολο των υπόλοιπων περιοχών της χώρας, θα αρχίσει το επόμενο φθινόπωρο. Αντί να υπάρχει ένας κεντρικός επικοινωνιακός συντονισμός, βγαίνουν διάφοροι εκπρόσωποι των αναδόχων και ανακοινώνουν ημερομηνίες, διαδικασίες, προθεσμίες ξεχωριστά σε κάθε περιοχή. Έτσι, π.χ., στην Κάρπαθο ανακοινώθηκε η έναρξη στις 15 Οκτωβρίου, στον Δήμο Δέλτα στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο, στον Δήμο Βιάννου στην Κρήτη τον Οκτώβριο και πάει λέγοντας. Αναρωτιέται κανείς εάν κάποιοι το κάνουν επίτηδες ή απλά είναι θέμα επικοινωνιακής και διαχειριστικής ανικανότητας.


Σχολιάστε εδώ