Περιφερειακό συνέδριο στον Πειραιά, κατά τα πρότυπα των συνεδρίων…
…που πραγματοποίησε στην Κοζάνη, την Πελοπόννησο, κ.λπ., σχεδιάζει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά, σύμφωνα με διαρροές από την Κουμουνδούρου αλλά και με δηλώσεις, στο παρασκήνιο, πρωτοκλασάτων στελεχών του κόμματος στην πόλη μας. Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί ο χώρος και ο τόπος του συνεδρίου, αλλά σίγουρα θα γίνει πριν από το καλοκαίρι. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της στήλης, θα εξαγγελθούν μεγάλα έργα στη Β’ Περιφέρεια του Πειραιά, που είναι το ισχυρό χαρτί του ΣΥΡΙΖΑ για τις επόμενες εκλογές, και θα υπάρξουν δεσμεύσεις για ικανοποίηση θεμάτων που θα χαϊδεύουν τα αυτιά του ακροατηρίου, χωρίς όμως κάτι χειροπιαστό, όπως, π.χ., η απομάκρυνση των «καζανιών του θανάτου» από Πέραμα και Κερατσίνι σε προοπτική 15ετίας. Στα μεγάλα έργα που θα ανακοινωθούν θα είναι η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος – Σαλαμίνας, η επέκταση του μετρό προς Κερατσίνι και Πέραμα αντί για το τραμ, η συνολική ανάπλαση του χώρου των Λιπασμάτων, χρονοδιάγραμμα για την απομάκρυνση και άλλων τμημάτων των φυλακών Κορυδαλλού κ.λπ.. Στον Πειραιά οι εξαγγελίες θα περιορισθούν στο Δικαστικό Μέγαρο, στην ολοκλήρωση των έργων του τραμ και του μετρό, στο master plan της Cosco κ.λπ. Τις εξαγγελίες θα κάνει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Ένας από τους νέους πειραιώτες πολιτικούς, ο Χριστόφορος Μπουτσικάκης, μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, μίλησε την περασμένη Τρίτη στο Κανάλι 1 για το Δικαστικό Μέγαρο, που έχει γίνει κι αυτό… γεφύρι της Άρτας, όπως το μετρό και το τραμ. Είπε δε το αυτονόητο: «Το θέμα δεν είναι αν θα γίνει νέο Δικαστικό Μέγαρο στην πόλη. Το θέμα είναι αν έχει την πολυτέλεια η πόλη να διατηρεί στο κέντρο της ένα ακόμα εργοτάξιο για έξι-επτά χρόνια. Ήδη το κέντρο εδώ και πέντε χρόνια θυμίζει… κρανίου τόπο με τα εργοτάξια του μετρό και του τραμ, θα αντέξει να γίνει για άλλα τόσα χρόνια ένα ακόμα, εκείνο του Δικαστικού Μεγάρου;». Είναι μια αξιοπρόσεκτη άποψη που θα πρέπει να την έχουν υπόψη τους οι αρμόδιοι. Κι αν θέλουν να κάνουν και το Δικαστικό Μέγαρο, ας το κάνουν όταν τελειώσουν τα δύο πρώτα. Είναι αδιανόητο όλο το κέντρο της πόλης να είναι ένα απέραντο εργοτάξιο, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται επί δεκαετίες ο κόσμος και να δέχεται θανατηφόρα πλήγματα η ήδη χειμαζόμενη τοπική οικονομία.
Δεν φθάνει που το Μετρό πάει για το 2022 και το Τραμ για το 2019 (από το 2020 και το 2018 που ήταν να παραδοθούν), τώρα θα πάει πίσω και το Μικρολίμανο! Και αν υποτεθεί ότι το Μετρό είχε αστοχίες στις μελέτες και φυσιολογικά ο σταθμός στο λιμάνι πάει όλο το έργο πίσω ή ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να ολοκληρωθεί το τραμ (να αγορασθούν τα βαγόνια), το Μικρολίμανο γιατί καθυστερεί; Αφού τα χρήματα έχουν διασφαλισθεί, οι διαδικασίες έχουν τελειώσει, τι συμβαίνει; Απλά δεν έχει εκδοθεί ακόμα το Προεδρικό Διάταγμα! Γραφειοκρατία, αδιαφορία, ατολμία, ό,τι και να πει κανείς μέσα θα πέσει. Ο δήμαρχος έστειλε επιστολή στον αρμόδιο υπουργό Αλέκο Φλαμπουράρη και διαμαρτύρεται για την απίστευτη, όσο και ανεξήγητη αυτή αργοπορία. Για άλλους δήμους τα Προεδρικά Διατάγματα βγαίνουν γρήγορα, οι κυβερνητικοί ρυθμοί είναι ικανοποιητικοί και όλα προχωρούν. Μόνο στον Πειραιά έχουν… κολλήσει όλα! Λέτε κάποιοι στην κυβέρνηση να θέλουν να τον… τιμωρήσουν, λόγω της κόντρας που έχουν με τον Μαρινάκη; Δεν υποθέτουμε τίποτα βέβαια, αλλά ο κόσμος αυτά λέει. Στο χέρι της κυβέρνησης είναι να τον πείσει ότι δεν έχει δίκιο.