Έγκλημα κατά της χώρας η πώληση του 67% του ΟΛΠ και του ΟΛΘ

Έγκλημα κατά της χώρας η πώληση του 67% του ΟΛΠ και του ΟΛΘ

Επιστολή-βόμβα του Γιώργου Ανωμερίτη προς τον πρόεδρο της Βουλής


«Τα λιμάνια είναι μηχανές ανάπτυξης, και τις μηχανές της οικονομίας σου τις εκσυγχρονίζεις, τις μεταρρυθμίζεις, αλλά ποτέ δεν τις ξεπουλάς, και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας», επισημαίνει σε επιστολή-φωτιά προς τον πρόεδρο της Βουλής ο οικονομολόγος, πρώην βουλευτής και υπουργός Γιώργος Ανωμερίτης και υποστηρίζει ότι «διέπραξε έγκλημα το ΤΑΙΠΕΔ κατά της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας προωθώντας την πώληση του 67% του ΟΛΠ (Πειραιάς) και του ΟΛΘ (Θεσσαλονίκη) σε έναν και μόνο ιδιώτη»!

Και υπογραμμίζει: «Οι ιδιωτικοποιήσεις στα λιμάνια όλου του κόσμου γίνονται μέσω Συμβάσεων Παραχώρησης σε πολλούς εταίρους και ποτέ σε έναν και μόνο ιδιώτη πάροχο. Η μετατροπή ενός κρατικού μονοπωλίου σε ιδιωτικό μονοπώλιο δεν αποτελεί μεταρρύθμιση». Θυμίζει δε ότι «η λειτουργία του ΟΛΘ ουδέποτε επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό ή το δημόσιο χρέος».


 Καμία διαπραγμάτευση των δύο Οργανισμών με το Δημόσιο δεν έγινε


Ο κ. Γ. Ανωμερίτης αποκαλύπτει ακόμη ότι «καμία ‘‘τρόικα” ή “θεσμοί” δεν μας επέβαλαν την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ και του ΟΛΘ. Η απόφαση πώλησης από το ΤΑΙΠΕΔ του 67% των μετοχών αποτελεί πολιτική απόφαση εξυπηρέτησης συμφερόντων και μόνο»!

Θα τον έστελναν στο ψυχιατρείο!
Στην επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής αποκαλύπτει επίσης πώς χειρίζονται τα λιμάνια τους άλλες χώρες, παραθέτοντας την τοποθέτηση στο Ευρωκοινοβούλιο, στη συνεδρίαση της 16ης Δεκεμβρίου 2016, του εισηγητή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα Λιμάνια, γερμανού ευρωβουλευτή και αντιπροέδρου της Ομάδας Δημοκρατών – Σοσιαλιστών κ. Knut Fleckenstein, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Η ιδιωτικοποίηση των ελληνικών λιμενικών υποδομών συνιστά, κατά τη γνώμη μου, ένα κακούργημα κατά της Ελλάδας… Αν επρόκειτο (με αυτόν τον τρόπο) να πωληθεί το Λιμάνι του Αμβούργου, τότε τον προτείνοντα θα τον στέλναμε στο ψυχιατρείο».


 Καμία «τρόικα» ή «θεσμοί» δεν μας το επέβαλαν – Τα λιμάνια δεν τα ξεπουλάς, είναι μηχανές ανάπτυξης


Ποτέ η «τρόικα» δεν έδωσε εντολή για ξεπούλημα
Φωτίζει ακόμη γεγονότα που οι αρμόδιοι υπουργοί απέκρυψαν από τον ελληνικό λαό, όπως:

• «Το Μνημόνιο Ι (Ν. 3845/2010) ζητούσε την πώληση του 23,86%, ώστε το 51% να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο. Το Μνημόνιο ΙΙ (Ν. 3985/2011) ζητούσε αξιοποίηση διά παραχωρήσεων. Το Μνημόνιο III (Ν. 4093/2012) ζητούσε “την αξιοποίηση ΟΛΠ, ΟΛΘ και περιφερειακών λιμένων, κυρίως μέσω παραχωρήσεων, με στόχο την καλύτερη αξιοποίηση των λιμένων”. Κανένα Μνημόνιο, ούτε καν οι προσληφθέντες σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ (Poseidon Project), δεν έθεσε θέμα πώλησης του 67% των μετοχών ΟΛΠ / ΟΛΘ. Τα λιμάνια, εξάλλου, διεθνώς δεν πουλιούνται με αξίες μετοχών εικονικής οικονομίας, αλλά με βάση την αξία των υποδομών τους και τις υπεραξίες τους».

• «Οφείλω να επισημάνω δύο θέματα, πριν αυτά οδηγήσουν σε δικαστικές εμπλοκές:

(α) ουδεμία διαπραγμάτευση μεταξύ ΟΛΠ / ΟΛΘ και Δημοσίου υπήρξε, όπως απαιτεί το άρθρο 15 του Ν. 3654/08. Η Σύμβαση Παραχώρησης την οποία καλείται η Βουλή να εγκρίνει κατασκευάσθηκε από τρίτους, μέσω ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεργασία με τους αγοραστές.

(β) Ουδεμία μελέτη καταρτίσθηκε για τον προσδιορισμό του ποσοστού 3,5% του κύκλου εργασιών υπέρ του Δημοσίου. Το ποσοστό είναι αυθαίρετο και ατεκμηρίωτο. Σημειώνεται ότι στους διαγωνισμούς της Αρχής Λιμένων Κύπρου για τις ιδιωτικοποιήσεις το ποσοστό του Κυπριακού Δημοσίου καθορίσθηκε σε 62% για τα εμπορευματοκιβώτια, 52% για το γενικό φορτίο και 15% για τις υπηρεσίες, για περίοδο παραχώρησης 25 ετών και όχι 50 ετών, και (γ) αποτελεί όνειδος η εκδίωξη από τα νέα ΔΣ των εκπροσώπων των εργαζομένων και των εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης. Η εγκατάλειψη της μεγάλης κατάκτησης της συμμετοχής εργαζομένων και φορέων στη διοίκηση επιχειρήσεων οδηγεί τον κοινωνικό έλεγχο σε οπισθοδρομήσεις».


Σχολιάστε εδώ