Τα προβλήματα των μεταφορέων φορτηγών
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των μεταφορέων (φορτηγών), οι ελληνικές εταιρίες έχουν μειωθεί σε 500 από 3.500 που ήταν παλιότερα.
Το άνοιγμα της αγοράς, τα διαφορετικά συστήματα εποπτείας των διεθνών μεταφορέων που υφίστανται σε άλλες χώρες της ΕΕ, όμορες της Ελλάδας και μη, που είναι αυστηρότερα εκεί, προκαλούν ένα δίκτυ προστασίας υπέρ των εγχωρίων μεταφορέων τους… Επίσης ο ανταγωνισμός που προκαλείται από μεταφορείς με έδρα την Βουλγαρία!
Οι των εκπρόσωποι των μεταφορέων (φορτηγών) συναντήθηκαν, στη Χαλκηδόνα του Νομού Θεσσαλονίκης, με τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, Β’ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρη Μάρδα όπου του εξέθεσαν τα παραπάνω.
Συμφωνήθηκε η κατάθεση εκ μέρους των μεταφορέων όλων των αλλαγών-βελτιώσεων που προτείνουν, εξέλιξη που θα οδηγήσει στον εξορθολογισμό των κανόνων που ισχύουν και κατ’ επέκταση στον περιορισμό της δυσμενούς, κατά τους μεταφορείς, μεταχείρισης που υφίσταται στην ελληνική επικράτεια, ανάμεσα στους ξένους και τους Έλληνες ιδιοκτήτες φορτηγών.