«Διώχνει» πελάτες  η διοίκηση της ΔΕΗ!

«Διώχνει» πελάτες η διοίκηση της ΔΕΗ!

Όπως καταγγέλλει η Ένωση Διοικητικού και Οικονομικού Προσωπικού

• Τους ταλαιπωρεί ανελέητα μειώνοντας τις θέσεις εξυπηρέτησης κοινού και κλείνει συνεχώς καταστήματα Τους ταλαιπωρεί ανελέητα μειώνοντας τις θέσεις εξυπηρέτησης κοινού και κλείνει συνεχώς καταστήματα
• Επί 9 μήνες δεν έχει τοποθετηθεί γενικός διευθυντής Εμπορίας
• Παίρνουν υπερωρίες αυτοί που φεύγουν στην ώρα τους και όσοι δουλεύουν μένουν απλήρωτοι!

Την προσπάθεια συρρίκνωσης του εμπορικού τομέα της ΔΕΗ, που θα έχει αποτέλεσμα τη μείωση του πελατολογίου αλλά και την ελαχιστοποίηση της ρευστότητας, που τόσο μεγάλη ανάγκη έχει η Επιχείρηση, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Ένωση Διοικητικού και Οικονομικού Προσωπικού.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση της ΔΕΗ με τις ενέργειές της απαξιώνει την εικόνα της Επιχείρησης στον κόσμο και απομακρύνει τους πελάτες. Συ­γκεκριμένα, αντί να διευκολύνει τους καταναλωτές, τους βάζει όλο και πιο… δύσκολα και τους ταλαιπωρεί ανελέητα, αφού κλείνει συνεχώς καταστήματα και μειώνει τις θέσεις εμπορίας, δηλαδή τις θέσεις όπου υπάρχουν υπάλληλοι για να εξυπηρετούν το κοινό. Από τα 260 καταστήματα που διέθετε η ΔΕΗ πριν από κάποια χρόνια, σήμερα λειτουργούν τα 132, εκ των οποίων τα 24 είναι χωρίς ταμείο, ενώ 32 είναι ανοιχτά εκ περιτροπής!

Πρόσφατα, μάλιστα, έκλεισε κι άλλο ένα κατάστημα στην πολυάνθρωπη περιοχή του Μενιδίου.
Γιατί, όμως, γίνονται όλα αυτά; διερωτάται η ανακοίνωση. Γιατί δεν υπάρχει ανάλογη ευαισθησία, εκ μέρους της διοίκησης, κυρίως για το προσωπικό αλλά και για τους καταναλωτές, οι οποίοι χάνουν ένα μεροκάματο για να εξυπηρετηθούν;

Μήπως για να αφήσουν ελεύθερο πεδίο δράσης στους ανταγωνιστές; Άλλωστε, η συγκρότηση του διοικητικού συμβουλίου της κοινής εταιρείας (Silcio 51% – ΔΕΗ 49%, χωρίς διαγωνισμό) από αυτήν τη διοίκηση ποιον στόχο έχει;

Μήπως να τοποθετεί φωτοβολταϊκά στις στέγες; Προφανώς όχι, αλλά για να πάρει το πελατολόγιο από τη ΔΕΗ και να κάνει εισπράξεις λογαριασμών ρεύματος! Δηλαδή, να χαθεί η πολύτιμη ρευστότητα, που έχει τόσο ανάγκη η ΔΕΗ!
Αντί, λοιπόν, όπως τονίζει η ΕΔΟΠ, να ενισχυθούν οι θέσεις εμπορίας, στις οποίες οι υπάλληλοι δουλεύουν δύο και τρεις ώρες παραπάνω, καθημερινά, για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, χωρίς να πληρώνονται, τις υπερωρίες τις παίρνουν υπηρεσιακά στελέχη που έχουν ήδη πάρει 2.500 ώρες το πρώτο εξάμηνο του έτους, χωρίς να τις έχουν δουλέψει! Επίσης, η θέση του γενικού διευθυντή Εμπορίας είναι επί εννέα μήνες κενή. Γιατί, άραγε; αναρωτιούνται οι εργαζόμενοι. Κι εμείς μαζί τους…


Σχολιάστε εδώ