Όργιο φοροδιαφυγής και μαύρου χρήματος από φιλοζωικές οργανώσεις!
Όπως αποκαλύπτει με μηνυτήρια αναφορά του ο Περιβαλλοντικός Σύνδεσμος Δήμων Αθήνας – Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ), που λειτουργεί το μοναδικό στη χώρα μας Διαδημοτικό Κέντρο Περίθαλψης Αδέσποτων Ζώων (ΔΙΚΕΠΑΖ), το οποίο βρίσκεται στο Σχιστό και διαθέτει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, εγκεκριμένες από την ΕΕ, ένα σωματείο με την επωνυμία Πανελλήνια Φιλοζωική Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (ΠΦΠΟ). Εισπράττει παράνομα χρήματα, χωρίς να αποδίδει τίποτα στην εφορία. Κανείς δεν ελέγχει πού πηγαίνουν τα λεφτά που μπαίνουν στα ταμεία του!
Το σωματείο αυτό έχει τοποθετήσει κουτιά σε 60 περίπου σημεία του Πειραιά (σουπερμάρκετ, pet shops, πολυκαταστήματα κ.λπ.), στα οποία καλούνται, με διάφορες επιγραφές, οι φιλόζωοι να καταβάλουν τον οβολό τους. Δεν γνωρίζουμε αν γίνονται τα ίδια και σε άλλες πόλεις. Αν υποτεθεί ότι το κάθε κουτί μαζεύει έστω 5 ευρώ την ημέρα, το συγκεκριμένο σωματείο συγκεντρώνει γύρω στις 9.000 ευρώ τον μήνα, δηλαδή γύρω στις 108.000 ευρώ τον χρόνο! Πολλά λεφτά για μαύρα και αφορολόγητα και αρκετά μεγάλη η φοροδιαφυγή (σ.σ.: Γύρω στις 28.000 ευρώ τον χρόνο). Παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες, οι Αρχές κωφεύουν! Γιατί; Να σημειωθεί ότι η Εισαγγελέας Προστασίας Ζώων Αιμιλία Χριστογιαννοπούλου πήγε και μίλησε σε ημερίδα του συγκεκριμένου σωματείου, κάνοντας πολλούς να διερωτηθούν: «Δεν ήξερε, δεν ρώταγε;». Όμως οι παρανομίες δεν περιορίζονται στο οικονομικό σκέλος αλλά εκτείνονται και στο κοινωνικό, αφού το συγκεκριμένο σωματείο έχει δημιουργήσει δίπλα από το Κατράκειο Θέατρο ένα παράνομο κυνοκομείο, χωρίς άδεια από καμιά Αρχή, χωρίς υγειονομικό έλεγχο και χωρίς εποπτεία από κάποιον κρατικό φορέα. Δεν γίνεται κανένας έλεγχος στο παράνομο κυνοκομείο, αντίθετα έγινε έλεγχος, τόσο από το υγειονομικό όσο και από την Αστυνομία, στο ΔΙΚΕΠΑΖ! Ο γενικός διευθυντής της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης στην έκθεσή του ανέφερε: «Αν δεν υπήρχε αυτό το κέντρο, θα έπρεπε να το ανακαλύψουμε! Το ΔΙΚΕΠΑΖ πρέπει να γίνει ο στρατηγικός εταίρος του υπουργείου στον Νομό Αττικής όσον αφορά τη διαχείριση των αδέσποτων».
Στις εκθέσεις της Αστυνομίας αναφέρεται το εξής: «Ο χώρος βρίσκεται, από άποψη υγιεινής και καθαριότητας, σε άψογη κατάσταση. Είναι συνεχής η παρουσία φροντιστών ζώων και νοσηλευτών γιατρών σε κάθε τομέα. Υπάρχει ατομικό σπιτάκι για κάθε ζώο. Δεν παρατηρήθηκε κανένα υποσιτισμένο ή κακοποιημένο ζώο».
***
• Απίστευτο και όμως αληθινό: Έπειτα από 23 χρόνια λειτουργίας, η Δημοτική Συγκοινωνία του Δήμου Πειραιά πήρε άδεια για πραγματοποίηση δρομολογίων μόλις την προπερασμένη Τρίτη! Δηλαδή από το 1994, που ξεκίνησε να λειτουργεί -επί Λογοθέτη-, μέχρι πριν από λίγες μέρες λειτουργούσε παράνομα, αφού δεν είχε άδεια! Ο δήμαρχος Γ. Μώραλης μόλις ανέλαβε καθήκοντα -πριν από δυόμισι χρόνια περίπου- ενημερώθηκε για το θέμα, το θεώρησε αδιανόητο και τραγικό και έσπευσε να κινήσει όλες τις διαδικασίες στο υπουργείο Μεταφορών ώστε να αδειοδοτηθεί η δημοτική συγκοινωνία. Τελικά τα κατάφερε μόλις πριν από δέκα μέρες. Σε τι κράτος ζούμε τελικά; Πώς είναι δυνατόν εννιά λεωφορεία να μεταφέρουν επί 23 χρόνια κόσμο χωρίς να έχουν άδεια; Αν γινόταν ένα ατύχημα, ποιος θα ευθυνόταν; Και τόσα χρόνια οι προηγούμενοι δήμαρχοι, που γνώριζαν την τεράστια παρανομία, γιατί δεν έκαναν τις διαδικασίες που έκανε ο Μώραλης για να νομιμοποιηθεί η Δημοτική Συγκοινωνία;
• Σταμάτησαν όλα τα έργα υποδομής και ανάπτυξης που επρόκειτο να γίνουν στους δήμους του Σαρωνικού αλλά και σε όλους τους μικρούς δήμους της χώρας, μετά την εφαρμογή του ν. 4112/2016, ο οποίος προβλέπει ότι για να δημοπρατήσει ένας δήμος οποιαδήποτε έργο θα πρέπει να διαθέτει ίδιες και στελεχωμένες τεχνικές υπηρεσίες, δηλαδή θα πρέπει να έχει Τεχνική Υπηρεσία με τρεις τουλάχιστον πολιτικούς μηχανικούς και άλλους τόσους αναπληρωματικούς (σ.σ.: Η Επιτροπή Δημοπρασιών είναι τριμελής), ενώ θα πρέπει να διαθέτει και Επιτροπή Ενστάσεων, με υπαλλήλους ανάλογων προσόντων! Όμως, ένας δήμος, όπως, π.χ., του Πόρου ή της Ύδρας ή των Σπετσών, που έχουν όλους κι όλους λίγες δεκάδες υπαλλήλους και δεν διαθέτουν Τεχνική Υπηρεσία, πού θα μπορέσει να βρει τουλάχιστον τρεις πολιτικούς μηχανικούς; Έτσι δεν μπορούν να συγκροτήσουν Επιτροπή Δημοπρασιών, άρα δεν μπορούν να δημοπρατήσουν έργα! Οι δήμαρχοι επτά δήμων της Αντιπεριφέρειας Νήσων (Αίγινας, Μεθάνων, Τροιζηνίας, Πόρου, Ύδρας, Σπετσών και Κυθήρων – Αντικυθήρων) έχουν στείλει μέχρι στιγμής τρεις επιστολές σε Σπίρτζη και Σκουρλέτη, με τις οποίες τους ζητούν να αλλάξει ο νόμος.
• Ποιος δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας δήμου του Πειραιά συναντιέται με πρώην δήμαρχο του ιδίου δήμου και ασκούν από κοινού κριτική κατά του νυν δημάρχου, συμφωνώντας ότι… τα έχει κάνει θάλασσα; Το πιο ωραίο, όμως, είναι ότι ο συγκεκριμένος σύμβουλος το παίζει πολυπράγμων, έχει άποψη επί παντός επιστητού και… τα ξέρει όλα! Κούνια που τον κούναγε…
• Το έκανε πάλι το θαύμα της η ΤΡΑΜ ΑΕ, έβαλε σταθμό μπροστά από τον πεζόδρομο της Καραΐσκου με αποτέλεσμα επειδή υπάρχει στο σημείο ένα βαθούλωμα του δρόμου για να μπορέσουν οι πεζοί να περάσουν τις γραμμές και να πάνε απέναντι πρέπει να ανέβουν και να κατέβουν δύο με τρία σκαλοπάτια τα οποία όμως δεν έχουν προβλεφθεί και έτσι ο κόσμος βάζει τσιμεντόλιθους για να μπορεί να ανεβαίνει.