Απαντάμε εγκαινιάζοντας έργα που χρόνιζαν δεκαετίες!
Με τα λόγια αυτά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης άρχισε την ομιλία του στα εγκαίνια του τμήματος Κορίνθου – Πατρών της Ολυμπίας Οδού. «Όταν μας κάλεσε ο πρωθυπουργός», συνέχισε, «να εισφέρουμε στην προσπάθεια να βγει η χώρα από την κρίση και την ύφεση, όλα τα μεγάλα έργα ήταν τελματωμένα, σʼ ένα απίστευτο κουβάρι εμποδίων, εμπλοκών και αντιδράσεων, που το πιθανότερο ήταν να έβαζε ταφόπλακα σε όλα».
«Η Ολυμπία Οδός, η σύνδεση Κορίνθου – Πατρών, ξεκίνησε το 2007. Το 2015, οχτώ χρόνια αργότερα, είχε υλοποιηθεί μόλις το 50% του έργου. Σήμερα έπρεπε να παραδινόταν ένα μεγαλύτερο έργο. Ένα έργο που θα περιλάμβανε τον Πύργο, την Τσακώνα, το Καλό Νερό. Στα τελευταία δύο χρόνια οι υπεύθυνοι για το τελμάτωμα των έργων, για τη μείωση του φυσικού αντικειμένου, για τις προχειρότητες ή τις σκοπιμότητες μας κατηγόρησαν για όλα: Για τις υπέρογκες αποζημιώσεις των συμβάσεων που περικόψαμε, τις οποίες τις βάφτισαν πανωπροίκια.
Για την εξαίρεση και τη δήθεν καθυστέρηση του Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα – Καλό Νερό. Ακόμα και για τα υπέρογκα διόδια των συμβάσεων, που εκείνοι δέσμευσαν τους πολίτες στη φάση κατασκευής.
Έναν μήνα πριν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μιλούσαν για φιάσκο στην Κορίνθου – Πατρών και δήθεν ψεύτικες εξαγγελίες. Πριν από λίγες μέρες ο πρωθυπουργός παρέδωσε τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης, τις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα», τόνισε ο υπουργός Μεταφορών.
«Στις λιγοστές μέρες που μεσολάβησαν», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης, «κατηγορηθήκαμε ότι εάν δεν είχε εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ θα τελείωναν γρηγορότερα τα έργα, ότι αμαυρώσαμε τα έργα, ότι δεν καλέσαμε τα κόμματα, ότι δεν έχουμε αστική ευγένεια. Απαντάμε με τη δική μας ευγένεια παραδίδοντας τα έργα στον ελληνικό λαό, σε πρωτοφανή χρόνο, με μικρότερο κόστος, σημαντικά μικρότερο κόστος, με διαφάνεια και με αποτελεσματικότητα. Απαντάμε με τη δική μας ευγένεια και τον δικό μας πατριωτισμό, με την υπερπροσπάθεια, που αναγνωρίζεται από τους πολίτες αλλά και από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς να αναζητούμε οποιαδήποτε άλλου είδους στήριξη. Όποια προηγούμενη κυβέρνηση υλοποιούσε αυτό που υλοποιήσαμε τα δύο τελευταία χρόνια, για δύο χρόνια θα ήταν οι αναμορφωτές της χώρας», επισήμανε και κατέληξε λέγοντας:
«Θα συνεχίσουμε με έργα χρήσιμα για τον λαό μας, για την κοινωνία μας, για τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, όσο και εάν προσπαθούν να μας αποδομήσουν.
Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με έργα τις εγκαταλελειμμένες και αποκλεισμένες περιοχές της χώρας. Θα συνεχίσουμε την ομαδική κυβερνητική δουλειά, με τη συνεχή και ακάματη επίβλεψη του πρωθυπουργού, την ολοκλήρωση της προσπάθειάς μας για την πλήρη ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας, αυτής που δώρισαν.
Θα συνεχίσουμε την ομαδική δουλειά για να προχωρήσουμε τη νέα γενιά έργων».
Έτοιμη και η σήραγγα της Κλόκοβας
Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη παραδόθηκε από τον υπουργό Χρ. Σπίρτζη η σήραγγα της Κλόκοβας και συνολικά 37 χιλιόμετρα οδικού δικτύου της Ιόνιας Οδού, προκειμένου η εξοδος του Πάσχα να πραγματοποιηθεί με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.
Η σήραγγα της Κλόκοβας είναι το πιο δύσκολο τεχνικό έργο της Ιόνιας Οδού και παραδόθηκε σε χρόνο ρεκόρ. Με το νέο τμήμα που παραδόθηκε,το ταξίδι από την περιοχή της Κλόκοβας έως την Αμφιλοχία θα διαρκεί περίπου 45 λεπτά αντί της μίας ώρας και 15 λεπτών. Επιπροσθέτως, μαζί με το οδικό τμήμα της Ιόνιας οδού Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα Ιωαννίνων που δόθηκε στην κυκλοφορία τον περασμένο Φεβρουάριο από τον κ. Σπίρτζη, ουσιαστικά τίθενται σε σε κυκλοφορία από σήμερα, τα 149 από τα 196 χιλιόμετρα, που είναι το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου Ιόνια Οδός.