Έκαναν πάλι το… θαύμα τους οι δημοσκόποι!

Το ερώτημα που προκύπτει είναι: Είναι δυνατόν και το πιο μικρό μαγαζί να υπόκειται σε ελέγχους, αν π.χ. τα προϊόντα που πουλάει είναι εντάξει από πλευράς υγιεινής και αν οι τιμές συμφωνούν με τα οριζόμενα για το κέρδος, αλλά οι εταιρείες που κάνουν δημοσκοπήσεις να μην ελέγχονται, όταν από αυτές επηρεάζεται ο πολίτης για το τι θα ψηφίσει και γενικά δημιουργείται κλίμα υπέρ του κόμματος που εμφανίζεται να προπορεύεται, όπως και εναντίον εκείνων που καταγράφονται να μην μπαίνουν στη Βουλή;

Το θέμα είναι τεράστιο και θα πρέπει να απασχολήσει τη Βουλή και την επιστημονική κοινότητα, σε συνεργασία με τον οργανισμό στον οποίο υπάγονται οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, ώστε να καθιερωθούν κανόνες που θα εγγυώνται την αξιοπιστία των ερευνών-γκάλοπ αλλά και ποινές για όποια εταιρεία τούς παραβιάζει.

Πρέπει επιτέλους να σταματήσουν τα παιγνίδια, που δεν είναι και τόσο άδολα από κάποιες εταιρείες, και ο κάθε κατεργάρης να κάτσει στον πάγκο του, ώστε η δημοσκόπηση να αποτελεί ένα ασφαλές εργαλείο για συμπεράσματα σχετικά με τα κόμματα και την κοινή γνώμη, και όχι μέσο χειραγώγησης της ψήφου των πολιτών.


Σχολιάστε εδώ