Επενδύσεις μόλις 1,4 δισ. ευρώ θα κάνουν οι Γερμανοί στα 50 χρόνια που θα έχουν τα 14 αεροδρόμια

Εκβιάζοντας με… όπλο ότι δεν έχει υπογραφεί η συμφωνία με το ΤΑΙΠΕΔ, θέτουν ωμά θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της προσφοράς και απειλούν μέχρι και με πλήρη αποχώρηση (αυτό κι αν δεν είναι αστείο, θα αφήσουν τα φιλέτα που τους είχε προσφέρει η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, κάτι στο οποίο υποχρεώθηκε από τους δανειστές να συναινέσει και η κυβέρνηση του Τσίπρα).

Το Μαξίμου σήκωσε αμέσως το γάντι, καθιστώντας απόλυτα σαφές στα αφεντικά της γερμανικής εταιρείας ότι, αν βάλουν θέμα επαναδιαπραγμάτευσης, δεν θα περιοριστεί στα ζητήματα που θα θέσουν, αλλά θα είναι συνολική, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα τεθεί και το τίμημα που έχουν προσφέρει, το ύψος των επενδύσεων που θα κάνουν και το χρονικό διάστημα (50 χρόνια) που θα έχουν την εκμετάλλευση των 14 αεροδρομίων μας. Και το Μαξίμου θυμίζει στους Γερμανούς ότι η κυβέρνηση τήρησε απολύτως τα συμφωνηθέντα και η παραχώρηση ολοκληρώθηκε χωρίς μεταβολή των όρων που είχαν συμφωνηθεί με την προηγούμενη κυβέρνηση, κάτι που αποτελούσε, μάλιστα, ρητό όρο της συμφωνίας που προέκυψε από τη Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου.

Έτσι, για να γνωρίζει ο κόσμος πώς εξασφαλίζουν Μέρκελ και Σόιμπλε στις Συνόδους Κορυφής δουλειές για τις δικές τους εταιρείες.

Τα ψίχουλα που δίνουν

Πέρα από τον ωμό εκβιασμό (να παραδώσει η κυβέρνηση τα 14 αεροδρόμια που είχαν προσφέρει στο Βερολίνο οι Σαμαράς και Βενιζέλος, αλλιώς συμφωνία γιοκ), το μεγάλο σκάνδαλο είναι οι όροι με τους οποίους παραχωρούνται τα φιλέτα αυτά, με σίγουρη μάλιστα δουλειά.

Κατ’ αρχάς, δίνονται στη γερμανική Fraport, που ήταν η μόνη εταιρεία που συμμετείχε στον διαγωνισμό! Είναι δυνατόν η παραχώρηση 14 αεροδρομίων για 50 χρόνια να μην προκαλεί το ενδιαφέρον άλλων εταιρειών των χωρών-μελών της ΕΕ; Ποια μπορεί να είναι η εξήγηση; Μία και μόνο.

Είχε προαποφασισθεί εκεί στα κονκλάβια και στις επαφές στο… περιθώριο των Eurogroup και των Συνόδων Κορυφής ποιος θα είναι ο ανάδοχος.

Τα λεφτά που θα δώσει η Fraport είναι 1,2 δισ. ευρώ, με ετήσιο μίσθωμα 22 εκατ. ευρώ. Και θα τα έχει για πενήντα χρόνια!

Και επειδή για κάθε ξεπούλημα την ίδια καραμέλα… πιπιλάνε, ότι ο αγοραστής θα κάνει επενδύσεις, που θα φέρουν δουλειές και θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να επισημάνουμε ότι οι συνολικές επενδύσεις που θα κάνουν οι Γερμανοί στα πενήντα χρόνια θα είναι μόλις 1,4 δισ. ευρώ, ήτοι 28.000.000 ευρώ τον χρόνο (!), με τη δέσμευση για επενδύσεις ύψους 330 εκατ. ευρώ στην πρώτη τετραετία από το συνολικό πακέτο του 1,4 δισ. ευρώ.

Και δώρο, η άμεση αύξηση των εισιτηρίων!

Στα… ψιλά γράμματα της σύμβασης κρύβεται το μεγάλο δώρο που δίνει η πρώην και η νυν κυβέρνηση στην… τυχερή γερμανική εταιρεία.

Συγκεκριμένα, όπως υποστηρίζουν πληροφορίες, από τη στιγμή που θα αρχίσει η εφαρμογή της συμφωνίας θα αυξηθεί η τιμή των εισιτηρίων από 5 μέχρι 10 ευρώ!

Κάτι που σημαίνει άμεση χρηματοδότηση σε μετρητά, με τη δυνατότητα να μπορεί να βάλει η Fraport την αύξηση αυτή ως εγγύηση σε ξένες τράπεζες για προεξόφληση των εσόδων που θα έχει από την αύξηση των εισιτηρίων!

Οι Γερμανοί παίρνουν όχι μόνο τα 14 αεροδρόμια αλλά και μπόνους. Άραγε εκεί στο Μαξίμου οι αρμόδιοι υπουργοί το έχουν πάρει χαμπάρι αυτό το κρυφό δώρο;

Όμορφος κόσμος… ανήθικα πλασμένος.


Σχολιάστε εδώ