Παίρνουν σειρά για το Πραιτώριο…

* Υπάρχουν, και δη σημαντικότατες, στον χώρο των εξοπλισμών.

* Πέντε γνωστά πρόσωπα παραπέμπονται για τα ΑΩ των TOR-M1. Είναι οι κ. Π. Γερμανός, Γ. Καμάρης, Γ. Σμπώκος (όποια πέτρα και αν σηκώσεις, ο Σμπώκος από κάτω) και δύο χρηματιστές, αδελφοί Χριστοδουλίδη. Η υπόθεση αφορά πληρωμές μιζών υψηλού επιπέδου.

* Δεν αφορά το μέγα σκάνδαλο, την απάτη παροχής ψευδούς βεβαίωσης πραγματοποίησης των ΑΩ από Κάντα, με βάση την οποία κινήθηκαν οι πληρωμές. Η υπόθεση αυτή λιμνάζει επί επτά χρόνια χωρίς να δίδεται καμία εξήγηση!

* Ακόμη ασκήθηκε ποινική δίωξη για απιστία από την κ. Ελένη Ράικου κατά 12 κρατικών αξιωματούχων, ενώ για ηθική αυτουργία στο ίδιο αδίκημα και επιπλέον για ξέπλυμα μαύρου χρήματος διώκεται ο επιχειρηματίας κ. Θωμάς Λιακουνάκος.

* Ο φάκελος, παράλληλα, θα οδεύσει στη Βουλή για διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών του τότε ΥΕΘΑ κ. Γιάννου Παπαντωνίου, επί των ημερών του οποίου υπεγράφη η επίμαχη σύμβαση. Σύμφωνα με τους εισαγγελείς, 25 εκατ. ευρώ από τη σύμβαση διοχετεύθηκαν σε εταιρείες του επιχειρηματία.

* Σας διαβεβαιώ ότι ο κ. Παπαντωνίου δεν είχε πάρει χαμπάρι ΟΥΔΕΝ από τα τεκταινόμενα στο υπουργείο του. Για τα όργια αγορών των αρμάτων LEOPARD, ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ και ΝΗ-90 και τόσα άλλα. Γι’ αυτό και οι «συνάδελφοι» της Βουλής, της ευγενούς συντεχνίας των κλεπτομανών πολιτικών, θα τον απαλλάξουν πάσης ευθύνης μετά χειροκροτημάτων. Καλύπτεται και από το Σύνταγμα. ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!

***

Κύριε υπουργέ, μη μένετε στα λόγια…

= Στη συνεδρίαση της Βουλής ο κ. Π. Καμμένος, σε μια στιγμή έξαρσης, απευθυνόμενος στον ΜΠΕΝΙ, είπε: «Αν νομίσετε ότι θα σας χαρίσουμε την υπόθεση των δύο υποβρυχίων, κάνετε λάθος…».

– Ο κ. Ε.Β. απάντησε: «Η αγορά είναι προϊόν διαφάνειας», λησμονήσας ότι μαστόρεψε και νόμο για να τη συγκαλύψει.

– «Ξέχασε» όμως ο κ. Καμμένος να ρωτήσει τον ΜΠΕΝΙ τρία βασικά πράγματα:

* Σε ποια φάση κατασκευής βρίσκονται σήμερα τα δύο υποβρύχια; Μήπως είναι αέρας κοπανιστός, δηλαδή… αερόστατα πλήρη κοπανιστού αέρος;

* Ποιος εισέπραξε την προκαταβολή των 165 εκατ. ευρώ. Πού πήγαν τα λεφτά;

* Ποια «οικογένεια» είχε ενδιαφερθεί σφόδρα για τα υποβρύχια;

– Τελικά, διερωτάται κανείς μήπως «στήνονται» τέτοιες αψιμαχίες για τα μάτια του κόσμου… Ενδιαφέρεται κάποιος σοβαρά να πέσει φως στο τεράστιο αυτό σκάνδαλο;

***

Ποιος;

Επίμονα κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες ότι στρατιωτικός γιατρός που υπηρετεί στο 251 ΓΝΑ «ερωτοτροπεί» με τη θέση του υποψήφιου βουλευτή της Χρυσής Αυγής. Μαθαίνω ότι ήδη έχει συχνές συναντήσεις με τους νυν βουλευτές της ΧΑ Ηλία Παναγιώταρο και Κώστα Μπαρμπαρούση. Και κάτι επιπλέον: Για υποψήφιοι με τη ΧΑ κουβεντιάζουν άλλοι δύο γιατροί του ΓΝΑ!

***

Απορίες

*Όπως έγραψα προ δεκαπενθημέρου, το ΥΕΘΑ επιχειρεί να καλύψει, για εφέτος τουλάχιστον, την υποχρέωση περικοπών 200 εκατ. ευρώ που του επέβαλαν οι τρισάθλιοι δανειστές (που αποσκοπούν σε περαιτέρω εξασθένηση της Άμυνας) με πώληση παλαιών οπλικών συστημάτων και πυρομαχικών… «ΕΔΩ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΥΛΙΚΑ», όπως έλεγε ένα τραγούδι του αείμνηστου Λοΐζου.

*Τα περί πώλησης F-16 και φρεγατών είναι ηλίθια ψεύδη, αποσκοπούντα σε άλλους στόχους.

*Εντελώς απροσδόκητα ελήφθη από το ΓΕΣ πρόταση, από πολωνική κρατική εταιρεία, αγοράς πυραυλικών συστημάτων RM-70, ρωσικής κατασκευής, που ο Ελληνικός Στρατός διαθέτει άνω των 100 με άφθονα πυρομαχικά.

*Τα συστήματα αυτά είναι εξαιρετικά, αλλά αφέθηκαν να «μαραζώσουν» κανιβαλιζόμενα και μη εκσυγχρονιζόμενα, γιατί άλλα «συστήματα» προωθούσαν ανταγωνιστικά τους, ακριβότερα.

*Το ΓΕΣ, χωρίς να ενημερώσει το ΥΕΘΑ, απάντησε αρνητικά (Φ040/109 /360115/29.07/ΓΕΣ/ΔΑΣΠ).

*Έκρινε ότι του χρειάζονται και το σέβομαι, γιατί οι επιχειρησιακοί γνωρίζουν περισσότερα από εμένα.

*Έχω όμως μερικές απορίες, τις οποίες θα τις εκθέσω αφού ψάξω καλά το θέμα. Πολύ ενδιαφέρουσες…

***

Τι γίνεται εδώ;

*Επανέρχομαι σε ένα προσφιλές μου θέμα, που το είχα διερευνήσει κατ’ επανάληψη (γιατί παρουσιάζει ανάγλυφα την αισχρή εικόνα του Ελληνικού Δημοσίου, τη διαφθορά) με τη βοήθεια του εξαιρετικού ναυάρχου και φίλου της στήλης κ. Δημ. Παπαγιαννίδη, όταν ήταν πρόεδρος του ΕΚΑΒ.

*Υπήρχε από τον Οκτώβριο του 2013 ένας διαγωνισμός για προμήθεια 186 οχημάτων ΕΚΑΒ με συμμετοχή του ΕΣΠΑ.

*Τα τεκταινόμενα με υπουργούς Υγείας, παρακεντέδες τους επιτροπές, αντικατοπτρίζουν ακριβώς τα της φαιδρής εποχής των Αντωνομπένηδων.

*Ο ναύαρχος κρατούσε γερά και κατάφερε, αρχές Δεκεμβρίου του 2014, να περατώσει τον διαγωνισμό περνώντας τους φακέλους από συμπληγάδες συμφερόντων, Λαιστρυγόνες, Κύκλωπες, ελεγκτικά συνέδρια, δικαστήρια, κατακυρώνοντας (100% νομίμως) τα οχήματα σε τρεις εταιρείες: Γερμανική (90), ιταλική (36), γαλλική (60).

*Ορίστηκε η ημερομηνία σύγκλησης ΔΣ για υπογραφές κ.λπ., τα σχέδια συμβάσεων ήταν έτοιμα, αλλά κάποια «μαγκάκια» συγκεκριμένης παράταξης δεν προσήλθαν για να μην υπάρξει απαρτία. Η «σημαία» τους γνωστή.

*Ο ναύαρχος απήλθε (για να θέσει υποψηφιότητα), αφήνοντας την υπόθεση στο κενό. Τον αντικατέστησε ο κ. Παπαευθυμίου (μηχανικός – ερευνητής), πάλι της ΝΔ, ο οποίος προσπάθησε και αυτός, μέσω αντιξοοτήτων, να προχωρήσει την έτοιμη απόφαση (υπογραφές ζητούσε), αλλά και αυτός αντιμετώπισε την αδιαφορία του υπουργείου.

*Μόλις προ ημερών, ο αποχωρών κ. Παπαευθυμίου (τον αντικατέστησε ο Συριζοπασόκος μηχανικός ΤΕΙ του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης) έλαβε εντολή από τον κ. υπουργό, προσωπικά, να προχωρήσει όσον αφορά τη γερμανική πρόταση (MERCEDES). Για τις άλλες δύο (FIAT – CITROEN) έλαβε εντολή να τις καλέσει για να συμπιέσουν τις τιμές τους στα επίπεδα της Mercedes, αλλιώς να επαναλάβει τον διαγωνισμό, οι διαδικασίες του οποίου μπορεί να κρατήσουν δύο και τρία χρόνια!

*Εν τω μεταξύ, το ΕΣΠΑ λήγει στο τέλος του χρόνου και ζητείται παράταση. Η «Καθημερινή» σε εκτεταμένη ανάλυση επισημαίνει τους κινδύνους απώλειας πόρων ΕΣΠΑ, ιδιαίτερα στην περίπτωση των οχημάτων, και θέτει ερωτηματικά για την παράταση.

*Η ενέργεια του κ. υπουργού, που αποτελεί εισήγηση των «τύπων» που περιγράψαμε προηγούμενα, θεωρείται εντελώς άστοχη για νομικούς και για λόγους ουσίας (κάθε εταιρεία έχει το δικό της κοστολόγιο και τεχνικές προδιαγραφές) αλλά και πολιτικούς. Ο κ. υπουργός αγνοεί, ίσως, ότι στην εθνική περιπέτεια των τελευταίων μηνών βοήθησαν τον κ. Τσίπρα οι Γάλλοι και οι Ιταλοί. Καταργεί τώρα νόμιμες διαδικασίες, με βούλα δικαστηρίων, για να ενισχύσει της Mercedes του κ. Σόιμπλε. Έχει διαβάσει τελευταία τον Τύπο για να δει τις εκκρεμότητες της Mercedes με το υπουργείο των Οικονομικών (δασμοί) ή την παραπομπή της εταιρείας στη Δικαιοσύνη για τα Jeeps του Στρατού;

*Θα ερωτήσω και κάτι άλλο τον κ. υπουργό. Υπάρχουν τρία ελικόπτερα ΕΚΑΒ, εκ των οποίων λειτουργεί μόνο το ένα. Σε λίγο και αυτό τίθεται εκτός λειτουργίας. Γιατί συνεχίζει την πολιτική της αδιαφορίας των Αδώνιδων και Βορίδηδων κ.λπ.; Τρία ελικόπτερα για να σώζουν κόσμο…


Σχολιάστε εδώ