ΚΑΤΩ… στον Πειραιά

Η αιτία της καθυστέρησης της έγκρισής τους είναι ότι περίμεναν να ενταχθούν στις ευεργετικές διατάξεις του υπουργείου Εσωτερικών και τις ρυθμίσεις του υπουργείου Οικονομικών. Μάλιστα, ο Δήμος Περάματος, για να ισοσκελίσει τον προϋπολογισμό του, χρειάσθηκε να πάρει δάνειο-«γέφυρα» 2 εκατ. ευρώ με ευνοϊκούς όρους από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, γεγονός για το οποίο ο δήμαρχος Γ. Λαγουδάκης επικρίθηκε από τους συμβούλους της αντιπολίτευσης, που δεν ψήφισαν.

*Κατέρρευσε πριν από 10 ημέρες περίπου μέρος του προβλήτα της Φανερωμένης, όπου εκτελούν δρομολόγια τα πορθμεία που συνδέουν τη Σαλαμίνα με τη Νέα Πέραμο. Η γραμμή έχει αναπτυχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια γιατί μέσω της Αττικής Οδού μπορεί κάποιος να πάει εύκολα από τη Σαλαμίνα στα βόρεια προάστια, στην Ανατολική Αττική ή στο αεροδρόμιο, γι’ αυτό και εξυπηρετείται σήμερα από σύγχρονα αμφίπλωρα πλοία. Μετά την καθίζηση του προβλήτα υπάρχει μόνο μία ράμπα ελεύθερη για να εξυπηρετούνται τα πλοία, από τρεις που ήταν πριν, με αποτέλεσμα να γίνεται με σημαντικές δυσκολίες η συγκοινωνία, ενώ ο κίνδυνος να καταρρεύσει και αυτή η ράμπα είναι ορατός. Όπως δήλωσε στη στήλη η δήμαρχος Σαλαμίνας Ρούλα Νάννου, ο δήμος εκπόνησε ήδη μελέτη επισκευής του κρηπιδώματος και μέσω του Λιμενικού Ταμείου τη διαβίβασε στο υπουργείο Ναυτιλίας για να την εγκρίνει και να τη χρηματοδοτήσει.

*Μια και μιλάμε, όμως, για τη Σαλαμίνα, να αναφέρουμε ότι οι συνθήκες λειτουργίας του μοναδικού Κέντρου Υγείας σε ολόκληρο το νησί είναι περίπου τραγικές. Οι ελλείψεις σε προσωπικό και σε υλικά είναι τεράστιες και μόνο χάρη στην αυτοθυσία των εργαζομένων κρατιέται ακόμα ανοικτό. Κι όλα αυτά σε ένα νησί που όλο το καλοκαίρι φιλοξενεί περίπου 300.000 κόσμο! Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι εργαζόμενοι αγοράζουν με δικά τους χρήματα γάζες, ιώδιο, αντισηπτικά κ.λπ. για την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών ή για την παροχή πρώτων βοηθειών. Να σημειώσουμε ότι το Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας διοικητικά ανήκει στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, αλλά ήδη τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και αυτό είναι τεράστια. Και σαν να μην έφθαναν όσα είχαν, την περασμένη εβδομάδα ασθένησε και ο διευθυντής του, με αποτέλεσμα να λειτουργεί πλέον με μείον έναν γιατρό…

*Παραιτήθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του Νεκροταφείου Σχιστού το μέλος του κ. Κούρτης, που είναι και δημοτικός σύμβουλος του πλειοψηφούντος συνδυασμού στον Δήμο Περάματος. Στην επιστολή παραίτησής του αναφέρει ότι οδηγήθηκε στην απόφαση αυτή επειδή δεν είχε χρόνο, καθώς είναι και εφοριακός και έχει φόρτο εργασίας. Ο ίδιος, όμως, δήλωσε στη στήλη πως η απόφασή του έχει να κάνει με την κακή εικόνα που παρουσιάζει το νεκροταφείο.

*Να κηρυχθούν πυρόπληκτη περιοχή τα Βάτικα της Λακωνίας, που έζησαν τον πύρινο εφιάλτη τις περασμένες μέρες και γνώρισαν τραγικές καταστροφές, ζητάει με ερώτησή του στη Βουλή ο τοπικός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Λεωνίδας Γρηγοράκος. Την πρωτοβουλία αυτή στηρίζουν και άλλοι πολιτευτές του Κινήματος στην περιοχή, με πρώτο και καλύτερο τον Μανώλη Αντωνάκο, γενικό γραμματέα του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου, ο οποίος έδωσε πολλά στοιχεία για τις ζημιές σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις αλλά και σπίτια.

*Εκείνος ο λιμενικός που έχει μηνυθεί από φιλόζωους του Πειραιά επειδή τσάκισε στο ξύλο αδέσποτα σκυλιά στον χώρο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων, κάτω από τα γραφεία Διοίκησης του ΟΛΠ, ξεκίνησε τώρα να παίρνει τα στοιχεία όσων δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στη συγκεκριμένη περιοχή και να συγκεντρώνει πληροφορίες για το τι ψήφισαν. Την καταγγελία έκαναν στη στήλη, επώνυμα, κάποιοι από όσους… φακελώθηκαν και ήδη ενημερώθηκε και ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, ο οποίος μας είπε ότι έχει διατάξει έρευνα για τα τεκταινόμενα στον συγκεκριμένο «αμαρτωλό» χώρο. Τις προάλλες ήμασταν στον συγκεκριμένο χώρο. Τρία κρουαζιερόπλοια αποβίβαζαν τουρίστες, γινόταν όργιο άγρας πελατών από συγκεκριμένο τουριστικό γραφείο, που λυμαίνεται εδώ και τρία χρόνια το σημείο αυτό, και οι λιμενικοί ήταν… εξαφανισμένοι. Περιορίζονταν να κάνουν τους… τροχονόμους στα ταξί! Ο δε διοικητής του 10ου Λιμενικού Φυλακίου, που είναι υπεύθυνος για την περιοχή, δεν ήταν εκεί γιατί είχε πάει -όπως είχε πει- στον σταθμό άφιξης «Θεμιστοκλής», στην είσοδο του λιμανιού, κοντά στο Παλατάκι, γιατί ήταν ένα μικρό κρουαζιερόπλοιο…

*Στις αρχές Μαΐου είχε γίνει το Συνέδριο της ΚΕΔΕ στη Χαλκιδική και ο πρόεδρός της Τρύφων Γκότσης είχε κάνει κινητοποίηση για να υπάρχει συμμετοχή και να έχει επιτυχία. Γι’ αυτό, η Ένωση, όπως γίνεται πάντα, πλήρωσε τη διαμονή των συνέδρων στο ξενοδοχείο «Porto Carras», ενώ με έγγραφό της προς τους συνέδρους τούς ενημέρωσε ότι θα καλύψει τα έξοδα μετάβασης και επιστροφής με βάση τις αποδείξεις και τα τιμολόγια που θα προσκόμιζε ο κάθε σύνεδρος, δηλαδή εισιτήρια αεροπλάνων, αποκόμματα διοδίων και κάλυψη των εξόδων της οδικής μετάβασης με 30 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Οι σύνεδροι κατέθεσαν άμεσα τα σχετικά δικαιολογητικά, μια και είχαν πληρώσει από την… τσέπη τους τα έξοδα αυτά και περίμεναν να πάρουν τα χρήματά τους. Έχουν περάσει 3,5 μήνες, όμως, κι ακόμα περιμένουν. Και η ΠΕΔΑ κάνει το… παγώνι! Προβλέπω στο επόμενο συνέδριο να είναι μόνος του ο κ. Γκότσης.


Σχολιάστε εδώ