Οι μικρές επιχειρήσεις εξαφανίζονται…

Αυτό σηματοδοτεί μια μεγάλη απώλεια για την κοινωνία: οι μικρές επιχειρήσεις είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τους καταναλωτές τους και τις πόλεις/κοινότητές τους γιατί χρειάζονται την εμπιστοσύνη αυτών των κοινοτήτων καθώς και την αγοραστική τους δύναμη, με αποτέλεσμα να έχουν συμφέρον στην ύπαρξη μιας γενικής ευημερίας στις κοινότητες αυτές. Αυτός είναι ένας θετικός, αυτοεκπληρούμενος κύκλος. Επιπλέον τα κέρδη που κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις συχνά επανεπενδύονται στις ίδιες τοποθεσίες, πόλεις, περιοχές ή χώρες. Οι μεγάλες εταιρείες κάνουν τα κέρδη τους ποιος ξέρει πού, αλλά δεν τα τοποθετούν απαραίτητα στην τοπική τράπεζα. Άρα πρόκειται για έναν αρνητικό κύκλο. Με αυτή την έννοια, το ενδεχόμενο πέρασμα σε ιδιωτικά χέρια της κυριότητας μεγάλων και μικρών ελληνικών επιχειρήσεων είναι ανησυχητικό. Σημαίνει επίσης ότι η χαμηλή καταναλωτική δύναμη της φτωχοποιημένης ελληνικής κοινωνίας δεν ενδιαφέρει. Οι καταναλωτές αυτοί απλώς αποβάλλονται. Είναι χωρίς αξία».


Σχολιάστε εδώ