Πώς ζουν από μέσα Βανδή & Ρέμος το «The Voice»
// Πώς κρίνετε φέτος τον εαυτό σας βλέποντάς τον στο «The Voice»;
A.Ρ.: Nιώθω ότι είμαι πιο έμπειρος, πιο ώριμος και για αυτό είμαι και πιο αποστασιοποιημένος από τους παίκτες συναισθηματικά. Ο ρόλος μου είναι να τους προπονήσω για να φθάσουν στον τελικό. Το «The Voice» είναι τηλεοπτικό προϊόν τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Όταν σβήσουν οι προβολείς θα πρέπει οι παίκτες να δουν πώς θα αξιοποιήσουν τη δημοσιότητα. Εδώ εμείς, που έχουμε αρκετά χρόνια στο τραγούδι, μπροστά στην κάμερα νιώθουμε ότι τα χάνουμε. Η τηλεόραση είναι πολύ δυνατό Μέσο. Χρειάζεται να έχεις μεγάλη ισορροπία ως προσωπικότητα για να διαχειριστείς την έκθεση. Μπαίνεις στα σπίτια του κόσμου και θα πρέπει να ξέρεις τι λες.
Δ.Β.: Πέρσι πόναγε το στομάχι μου όταν έπρεπε να πω σε έναν παίκτη ότι πρέπει να αποχωρήσει από την ομάδα μου. Τώρα τους συμβουλεύω από την αρχή ότι όταν θα έρθει η στιγμή να αποχωρήσουν δεν τελειώνει ο κόσμος για αυτούς. Για να ξέρουμε επιτέλους τι λέμε και να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Για να προχωρήσουν μετά το «The Voice» χρειάζονται προσωπικότητα, δισκογραφία, τύχη και πολύ μυαλό. Οι δημόσιες σχέσεις δεν λένε τίποτα αν δεν σου γράψουν οι συνθέτες ωραία τραγούδια και αν δεν μετρήσεις «ώρες πτήσης» πάνω στην πίστα. Η αλήθεια είναι ότι φέτος έχουμε πολύ καλές φωνές, γι’ αυτό και ο ημιτελικός και ο τελικός θα είναι πιο δύσκολος από πέρσι.
// Τα σαράντα παιδιά που πέρασαν στα lives παραπονούνται ότι δεν έχουν επαφή μαζί σας. Τι γίνεται, δεν έχετε ξεκινήσει ακόμη τα μαθήματα μαζί τους;
Α.Ρ.: Τώρα ξεκινάμε την εκμάθηση. Το θέμα είναι να γουστάρουμε. Και εμείς γουστάρουμε να τους μάθουμε πράγματα και θα το καταλάβετε και εσείς από το σπίτι.
// Τι απαντάτε σ’ αυτούς που λένε ότι από το «The voice» ευνοήθηκαν και ευνοούνται με δημοσιότητα οι κριτές και όχι οι παίκτες; Πολλοί ισχυρίζονται ότι εσείς κάνετε μια δεύτερη καριέρα μέσω της τηλεόρασης, σε μια μουσική αγορά που αργοσβήνει.
Α.Ρ.: Δεν νομίζω ότι ύστερα από τόσα χρόνια καριέρας στο τραγούδι χρειάστηκα μια τηλεοπτική παραγωγή για να αυξήσω τις μετοχές μου. Αυτοί που λένε ότι οι περσινοί νικητές του «The voice» εξαφανίστηκαν -και ίσως να έχουν δίκιο, αν και η Μαρία – Έλενα Κυριάκου μας εκπροσωπεί στη Eurovision- ας σκεφτούν σε τι φάση βρίσκεται η μουσική βιομηχανία στην Ελλάδα. Αλλιώς ήταν η δισκογραφία την εποχή του «FAME STORY», το 2002, όπου από αυτά τα τάλεντ σόου βγήκαν πολλά ονόματα τραγουδιστών και αλλιώς το 2015 μέσα στην κρίση.
Πάντως, επειδή διαβάζω και κάτι άλλα δημοσιεύματα που λένε ότι δεν θεωρούν αρκετά καταξιωμένους τη Μελίνα Ασλανίδου και τον Μιχάλη Κουινέλη για να γίνουν κριτές σ’ αυτό το σόου, θέλω να τους απαντήσω ότι η ποιότητα και η επιτυχία στη δισκογραφία δεν έχει ηλικία και ας διαβάσουν τα βιογραφικά τους.
// Τελικά τι είναι το «The voice»;
Α.Ρ.: Το «The Voice» είναι μόδα, για να περνά ο κόσμος καλά στα σπίτια του και όχι μια μουσική παραγωγή που στήθηκε για να γίνουμε περισσότερο διάσημοι η Βανδή, η Μελίνα, ο Μιχάλης και εγώ. Σας παρακαλώ, εστιάστε το ενδιαφέρον σας στους παίκτες, σ’ αυτά τα παιδιά που έχουν όνειρα, που θα τους πάρουμε μαζί μας στις συναυλίες, στις πίστες και εγώ προσωπικά το υπόσχομαι, όπως το έκανα και πέρσι. Αυτό το σόου είναι πανάκριβο, το βλέπει όλη η Ελλάδα, δεν εκμεταλλεύεται τα παιδιά όπως ένα ριάλιτι. Δόξα τω Θεώ, εγώ χόρτασα από δημοσιότητα στη ζωή μου, δεν θέλω άλλη. Συμμετέχω γιατί μου το πρότεινε ο ΑΝΤ1 και είναι τιμή μου γιατί ο Γιάννης Λάτσιος μου τόνισε ότι στα ανάλογα σόου του εξωτερικού στις θέσεις των κριτών κάθονται μόνο δημοφιλείς τραγουδιστές. Το σόου αυτό είναι ένα βήμα. Αν προχωρήσει ο παίκτης και στην αγορά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Δ.Β.: Ο βασικός λόγος που συνέχισα στο σόου ήταν γιατί είδα ότι θα μπορούσα να βοηθήσω με την άποψή μου αξιόλογες φωνές που υπάρχουν στην Ελλάδα. Ανθρώπινα το είδα. Το γεγονός ότι τα μίντια ενδιαφέρονται για τη Βανδή αυτό συμβαίνει γιατί μέσα από το παιχνίδι θα με δουν να αντιδρώ φυσιολογικά, όπως θα μιλούσα στον άνδρα μου στο σπίτι μου, ενώ στην πίστα με βλέπουν ως ντίβα.
// Τι έγινε τελικά με την Πατρίτσια Άμπραχαμς, που θεωρείται φαβορί; Γιατί έφυγε από την ομάδα σας και τη χαρακτηρίσατε ως μη επαγγελματία;
Δ.Β.: Πιστεύετε ότι έχω αφήσει κενά σ’ αυτήν την υπόθεση; (σ.σ.: Ο Ρέμος τη διέκοψε και τη συμβούλεψε να μην απαντήσει). Δεν έχω αφήσει κενά. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με την Πατρίτσια. Απλά μοίρασα το τραγούδι και στις δύο κοπέλες ισόποσα, αλλά η Πατρίτσια από μόνη της αποφάσισε στη μονομαχία να δώσει κάτι παραπάνω και πέταξε τη συμπαίκτρια της μ’ αυτόν τον τρόπο έξω από το τραγούδι. Αλλά μη δίνουμε παραπάνω σημασία από ότι πρέπει. Και οι δύο κοπέλες βρίσκονται στα lives. Στις ομάδες μας ο κάθε κριτής έχει δυνατά χαρτιά που μπορούν να του χαρίσουν τη νίκη. Το θέμα είναι τι θέλει ο κόσμος και πώς θα διαχειριστούν τα παιδιά το άγχος τους.
// Πώς ξεκινήσατε εσείς την καριέρα σας;
Δ.Β.: Πολύ αντίθετα από τα παιδιά. Δεν έγινα δημοφιλής από την τηλεόραση. Ακολούθησα άλλη διαδρομή. Έτρεχα από οντισιόν σε οντισιόν, από ακρόαση σε ακρόαση σε διάφορες πίστες. Δεν ήξεραν τα κανάλια ούτε το όνομά μου ούτε το επίθετο μου. Και αυτή είναι η αληθινή ζωή. Χρειάζεται πολύ κούραση για να σε μάθει ο κόσμος και να ‘ρθει να σε δει στο μαγαζί που τραγουδάς, να πάρει το cd σου. Από την τηλεόραση δεν γίνεσαι τραγουδιστής. Αποκτάς μια ευκαιριακή δημοσιότητα, αλλά για να παραμείνεις στην πίστα είναι μαραθώνιος. Μόνος σου δεν πας πουθενά. Χρειάζονται άνθρωποι να σε στηρίξουν. Μουσικοί, στιχουργοί, συνθέτες. Δεν εννοώ τις δημόσιες σχέσεις, το life style, το μάρκετινγκ. Τα τραγούδια είναι το όπλο σου, το όπλο τους.