Πού έχουν κολλήσει τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ;
Το ΕΚΑΒ, με μέριμνα του τότε προέδρου του, ναυάρχου ε.α. κ. Παπαγιαννίδη, (ο οποίος πάσχιζε να περατώσει τις διαδικασίες του διαγωνισμού διαμέσου συμπληγάδων συμφερόντων και βομβών… βυθού), υπέγραψε συμφωνία με το ΙΤΕ Κρήτης για την ηλεκτρονική διαχείριση κλήσεων. Τι να τις κάνεις όμως τις κλήσεις χωρίς οχήματα;
Λόγω της «παραδείσιας» διακυβέρνησης της χώρας από τους Σαμαρά και Βενιζέλο επικρατούσε μια εξίσου παραδείσια κατάσταση από τον ανταγωνισμό επικράτησης και υπηρέτησης συμφερόντων από τινές κορυφαίους και συμβούλους. Τις δε υποβληθείσες ενστάσεις, κατά συγκεκριμένης μεγαλοεταιρείας, που αναφέρονταν σε πλαστότητα εγγράφων, δεν υπήρχαν πρόθυμοι να τις εξετάσουν. Στις 15 Δεκεμβρίου 2014, ενώ όλα, υποτίθεται, είχαν περατωθεί με απεγνωσμένες προσπάθειες του προέδρου (ΝΔ), ο οποίος, όπως λέγεται, δεχόταν πανταχόθεν πιέσεις, παρεμβάσεις και «συμβουλές», και η απόφαση ήταν έτοιμη προς υπογραφή, ο παρών αντιπρόεδρος (ΠΑΣΟΚ) δήλωσε… απών και απήλθε, τορπιλίζοντας την υπόθεση. Ο ναύαρχος παραιτήθηκε για να πολιτευτεί και από τον τότε υπουργό κ. Βορίδη διορίστηκε στη θέση του ο κ. Παπαευθυμίου, στέλεχος της ΝΔ, ο οποίος είχε θητεύσει ξανά στην ίδια θέση (2004 – 2009).
Φθάσαμε στο σήμερα, με τον υπουργό κ. Π. Κουρουμπλή, έντιμο άνθρωπο, που κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Θα μπορούσε ο υπουργός να αλλάξει σύσσωμο το ΔΣ μετά του προέδρου, αλλά, όπως λέγεται, ο πρόεδρος είναι φίλος του κ. Καμμένου (τον οποίον επισκέφθηκε δις) και επιθυμεί να μείνει στο πόστο. Αν απολυθεί, ίσως χρειαστεί να πάρει αποζημίωση.
Νέος αντιπρόεδρος διορίσθηκε ο κ. Βλάχος (ΣΥΡΙΖΑ). Στις 5 Μαρτίου ο υπουργός κάλεσε στο γραφείο τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ και τις εταιρείες, έβαλε τις φωνές (οι εταιρείες φταίνε ή τα καμάρια του ΔΣ;) και ζήτησε να τελειώνει το θέμα. Απειλούσε, επίσης, να στείλει στον εισαγγελέα τις καταγγελίες για πλαστογραφίες. Γιατί, άραγε, δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα; Τι θα γίνει τελικά; Γιατί δεν κλείνει το θέμα; Θα έχουν, τελικά, τα νησιά ασθενοφόρα το καλοκαίρι;