Το λιμάνι του Πειραιά είναι ο χρυσός άσος που μπορεί να αλλάξει το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας

Δεν πετάει κανείς στα σύννεφα παραθέτοντας τις παραπάνω σκέψεις. Δεν ανακάλυψε τυχαία την Ελλάδα η Κίνα. Δεν άραξε χωρίς λόγο στον Πειραιά η Cosco, η κρατική εταιρεία του Πεκίνου, και θέλει να πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μόνιμη πόρτα που οδηγεί κατευθείαν, με ελευθέρας, στην καρδιά της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης, η οποία θα είναι πάντα ανοικτή και μονοπωλιακή, της εξασφαλίζει η Ελλάδα ως χώρα-μέλος της ΕΕ και του ευρώ.

Καλύτερη και φθηνότερη δίοδο για τα εμπορεύματά της και για όλα τα προϊόντα της δεν έχει η Κίνα. Και αυτός είναι ο χρυσός άσος που κρατάει στα χέρια της η χώρα μας. Και μπορεί να καθορίσει το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας αν στο τραπέζι των φανερών και μυστικών διαπραγματεύσεων με τους Κινέζους αξιοποιηθεί σωστά. Με κάθε τρόπο… Προς Δύση και Ανατολή. Και, φυσικά, πρέπει να καταλάβουν οι Κινέζοι ότι δεν μπορεί να τα θέλουν όλα για ένα κομμάτι ψωμί… Όπως και με τη σύμβαση με τη ΣΕΠ / Cosco, στις ίδιες ράγες θέλουν να βαδίσουν και για την απόκτηση -ιδιοκτησιακά- του σημαντικότερου σήμερα λιμανιού της Μεσογείου, του Πειραιά μας.


Σχολιάστε εδώ