ΤΟ… ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ των επιχειρήσεων

Στον αέρα το νέο website και η online καμπάνια της DEMO

H DEMO, στο πλαίσιο της στρατηγικής της επιλογής, για συνεχή ενδυνάμωση της online παρουσίας της, προχώρησε στη δημιουργία του νέου, σύγχρονου website της και στην έναρξη της online καμπάνιας της.

Το νέο website της DEMO, διαθέτοντας νέο και σύγχρονο σχεδιασμό, είναι πολύ πιο φιλικό και εύχρηστο για τους χρήστες του διαδικτύου, ενώ περιέχει όλες τις πληροφορίες για τη δραστηριότητα, τα προϊόντα και τα νέα της εταιρείας. Επιπλέον, η DEMO ενισχύει την παρουσία της και στα social media, με το νέο κανάλι της στο YouTube. Σκοπός του καναλιού είναι η αποτελεσματικότερη απεικόνιση της εταιρικής δραστηριότητας της DEMO, αλλά και η ενδυνάμωση των σχέσεων της εταιρείας με το κοινό στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ταυτόχρονα, στον αέρα βρίσκεται και η online καμπάνια της εταιρείας, τα μηνύματα της οποίας επικεντρώνονται στις υπερσύγχρονες και μεγαλύτερες στην ΝΑ Ευρώπη εγκαταστάσεις της, καθώς και στην απόλυτα επιτυχημένη παγκόσμια παρουσία της.

Ο αντιπρόεδρος της DEMO Δημήτρης Δέμος, δήλωσε σχετικά: «Το internet και οι online εφαρμογές είναι ο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας σε κάθε επίπεδο. Επομένως, η ισχυρή παρουσία μας στην Ελλάδα και στον κόσμο, η σταθερή πορεία εξέλιξης και η εντυπωσιακή ανάπτυξη της εταιρείας μας είναι σημαντικό να έχουν την ανάλογη, δυναμική και μοντέρνα παρουσία και στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μια εταιρεία με παράδοση στην καινοτομία, όπως η DEMO, δε θα μπορούσε παρά να αξιοποιεί κατάλληλα το κύριο όπλο της, την τεχνολογία, και σε επίπεδο επικοινωνίας».

***

Τα εγκαίνια του Κεντρικού Κοινωνικού Φαρμακείου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών

Πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα τα εγκαίνια του Κεντρικού Κοινωνικού Φαρμακείου του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών στην Πλάκα.

Σκοπός του νέου Κεντρικού Κοινωνικού Φαρμακείου είναι η υγειονομική κάλυψη ανασφάλιστων, ανέργων και ευπαθών ομάδων που κατοικούν στην επικράτεια των συνολικά 145 ενοριών της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Η ΠΕΦ ανέλαβε τον αποκλειστικό εφοδιασμό του φαρμακείου με ποιοτικά ελληνικά φάρμακα, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης και περιλαμβάνουν τόσο συνταγογραφούμενα, όσο και μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, καθώς και παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας Θεόδωρος Τρύφων, η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία ήταν και θα είναι πάντα αρωγός αντίστοιχων πρωτοβουλιών, που έχουν ως στόχο την ανακούφιση και φροντίδα των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, ιδιαίτερα στη σημερινή εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία. Ο κ. Τρύφων ανέφερε επίσης ότι «η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία έχει τη δυνατότητα να καλύψει επαρκώς το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών του πληθυσμού της χώρας μας με ποιοτικά ελληνικά φάρμακα. Συνεπώς θέτουμε τις δυνάμεις μας κάτω από την ομπρέλα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και δεσμευόμαστε πως θα βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή, ώστε στην Ελλάδα της Ευρώπης το 2015, να μην υπάρχει ούτε ένας Έλληνας χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».

Η χορήγηση φαρμάκων θα γίνεται κατόπιν σχετικής ιατρικής συνταγογράφησης, αφού προηγουμένως οι δικαιούχοι έχουν πιστοποιήσει στην κοινωνική υπηρεσία του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών την ένταξή τους στις κατηγορίες των άστεγων, ανέργων ή ανασφάλιστων.

***

Η AbbVie στα 20 κορυφαία brands παγκοσμίως

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, έχοντας μόλις ενάμιση χρόνο ζωής, κατάφερε να κατακτήσει την εντυπωσιακή 20η θέση όσον αφορά την αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμιώς με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014.

Για την ακρίβεια, ηAbbVie ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια brands, όπως η Coca Cola, η Amazon και η Wal-Mart, ενώ τα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα σύμφωνα με τον δείκτη global brand strength, ήταν η Google, η Microsoft, η Disney, η Apple και η Samsung Electronics.

«Έχουμε σημειώσει φανταστική πρόοδο κατά τους πρώτους 18 μήνες μας ως AbbVie», δήλωσε ο Rick Gonzalez, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή, βιώσιμη, μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία εφαρμόσαμε και υλοποιήσαμε άκρως αποτελεσματικά. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε το έργο και την επιτυχία μας να αναγνωρίζονται».

Νωρίτερα, μέσα στο 2014, η AbbVie είχε καταταχθεί στην όγδοη θέση ως μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune.


Σχολιάστε εδώ