Ανάπτυξη γιοκ…

>Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος των αποδόσεων, η αρνητική, που οι παλλακίδες του οικονομικού ρεπορτάζ κάνουν ότι δεν τη βλέπουν, προκειμένου να μη θίξουν τα δεύτερα αφεντικά τους και τους κόψουν το έξτρα μηνιάτικο! Μεταξύ των τίτλων που έχουν καταγράψει σημαντικές απώλειες από την αρχή του έτους, η Frigoglass με -46,5%, η ΕΧΑΕ με -24% και η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή με -18%.

>Εν όψει εκλογών, είτε τους έχουν τάξει μια θέση στο Επικρατείας είτε έχουν αποφασίσει να μην είναι υποψήφιοι! Για να δούμε ποιοι υπουργοί θα τολμήσουν βάλουν την υπογραφή τους και ποιοι βουλευτές θα κάνουν το λάθος να ψηφίσουν το νέο τερατούργημα των πλειστηριασμών; Μιλάμε για τιμές εκκίνησης στα δύο τρίτα της αντικειμενικής αξίας, που σε περίπτωση άγονης διαδικασίας θα πέφτουν στο 50% αυτής, ενώ θα υφίσταται και δικαίωμα προσφυγής στη Δικαιοσύνη για περαιτέρω μείωση.

>Με τις ανακατατάξεις στην Hellenic Seaways να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, το αίμα που έδωσε εθελοντικά το προσωπικό της είναι πολύ πιθανό να το χρειαστεί η διοίκηση της ακτοπλοϊκής! Και το λέμε γιατί αναμένεται να βγουν μαχαίρια μεταξύ πρώην και νυν μάνατζερ για θέματα που αφορούν τις πωλήσεις παγίων, τις προμήθειες στα καύσιμα, τις αποχωρήσεις στελεχών κ.λπ.

>Αληθεύει ότι οι εγχώριες ασφαλιστικές, προκειμένου να αποδείξουν ότι καλύπτουν το περιθώριο φερεγγυότητας της Solvency II, θα πρέπει, πέρα από τα τεστ προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων της EIOPA και της ΤτΕ, να πάρουν το πράσινο φως και από έναν εξωτερικό σύμβουλο, που θα επικυρώσει την ορθή χρήση παραδοχών, υποδειγμάτων και μεθόδων που ακολουθήθηκαν;

>Κάτι δεν πάει καλά με την εταιρική ανακοίνωση της χρηματιστηριακής συναλλαγής, στην οποία εμπλέκονται Unibios Συμμετοχών, ΈΝΩΣΙΣ ΑΕ και κ. Σβορώνος! Να πουληθούν μετοχές, μέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος συναλλαγών του ΧΑΑ, επ’ ονόματι και για λογαριασμό άλλου πελάτη, άντε και να το καταλάβουμε, να εκκαθαριστούν όμως σε λάθος όνομα από το Σύστημα Άυλων Τίτλων του Κεντρικού Αποθετηρίου Αξιών, μάλλον όχι.

>Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν πλέον τα μέλη της κυβέρνησης και οι διορισμένοι αξιωματούχοι της! Ο υφυπουργός Ανάπτυξης Μηταράκης και ο γραμματέας ΣΔΙΤ Μαντζούφας επιτέθηκαν στην περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου για τις θέσεις της στη διαχείριση των απορριμμάτων Αττικής, επιβεβαιώνοντας την εξάρτηση του κομματικού συστήματος εξουσίας από κάθε είδους μεγαλοσυμφέροντα.

>Ακούει κανείς; Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ κ. Καραλευθέρη, η ΛΑΡΚΟ βάζει κάθε χρόνο μέσα τη δημόσια επιχείρηση κατά έξι εκατ. ευρώ, επικαλούμενη ότι δεν μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό, συνεχίζοντας έτσι να λειτουργεί χωρίς κανέναν εξορθολογισμό στην παραγωγή ή στην οικονομική δαπάνη προς τα στελέχη της.

>Υπάρχει κάποιο αόρατο χέρι που κινεί τα νήματα; Από τη στιγμή που ακόμα και ο πρόεδρος του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων θεωρεί ότι η τιτλοποίηση αποτελεί ένα από τα πλέον σύγχρονα και αποτελεσματικά επενδυτικά εργαλεία διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας, τότε πώς είναι δυνατόν να πηγαίνει συνεχώς προς τα πίσω η εφαρμογή της;

>Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους! Αν ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης αποτελεί αλάνθαστο κριτή των προσδοκιών της αγοράς για την πορεία μιας εισηγμένης εταιρείας, τότε η ραγδαία πτώση της μετοχής της Marfin Investment Group φανερώνει ότι κάτι δεν πάει καλά τη δεδομένη χρονική στιγμή.

>Το ερώτημα είναι αν διασταυρώθηκαν οι χρηματιστηριακές τους συναλλαγές, προκειμένου είτε να ενισχυθεί η εμπορευσιμότητα είτε να ανέβει τεχνικά η τιμή! Την ίδια ημέρα που η Foodlink αγόραζε ίδιες μετοχές, ο insider κ. Μάμαλης ρευστοποιούσε χαρτιά της εταιρείας.

>Άλλη μια αποτυχία θα συνοδεύει το βιογραφικό του πάλαι ποτέ ελπιδοφόρου manager του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών κ. Λαζαρίδη! Μαζικές είναι πλέον οι απενεργοποιήσεις μερίδων και χρηματιστηριακών κωδικών από πλευράς retail, καταγράφοντας μάλιστα τον Σεπτέμβριο νέο ιστορικό ρεκόρ.

>Στην αρχή του έφταιγε το ανύπαρκτο ενδιαφέρον των Γάλλων, εν συνεχεία έριξε το μπαλάκι στις κακές σχέσεις μεταξύ Ρωσίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο τέλος να δείτε που θα επικαλεστεί τα νεφελίμ! Ασχέτως του τι λέει ή διαρρέει ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, ενδεχόμενη αποτυχία στον διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει στο κάδρο τη φωτογραφία του κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Κανένας δεν φταίει;

>Με αυτά και με αυτά, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προχώρησε στην επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού! Το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτή την προσφυγή εταιρείας εναντίον των όρων ανάθεσης των υπηρεσιών ασφάλειας στα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, δεν φαίνεται να συγκίνησε κανέναν από τους θεσμικά αρμοδίους. Δεν υπάρχουν ευθύνες σε συγκεκριμένα πρόσωπα; Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί αν υπήρχε δόλος προκειμένου να ευνοηθούν κάποιοι υποψήφιοι ή να αποκλειστούν ορισμένοι άλλοι; Πόσες ανθρωποώρες χάθηκαν; Ποιο το επιπλέον κόστος;

>Τυχαίο που η κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλών Goldman Sachs απαγορεύει πλέον στα υψηλόβαθμα στελέχη των επενδυτικών τμημάτων το trading μεμονωμένων μετοχών και ομολόγων; Δεν νομίζουμε, καθώς σε πολλές περιπτώσεις η σύγκρουση συμφερόντων ήταν ορατή διά γυμνού οφθαλμού.


Σχολιάστε εδώ