Γιατί όχι;

• Στον πίνακα εγκριθέντων προγραμμάτων αξιοποίησης ήδη υπάρχοντος υλικού βλέπω 145 εκατ. ευρώ για την εν συνεχεία υποστήριξη (FOS) των MIRAGE Μ 2000-5. Η ενέργεια αυτή έπρεπε να έχει γίνει επί ΑκοΣμπώκων (1999), όταν υπογραφόταν η σύμβαση προμήθειας, που υπήρχε ευχέρεια διαπραγμάτευσης.

• Έκτοτε ουδείς ασχολήθηκε από τους ακολουθήσαντες ΓιαννοΜεϊμαροΜπένηδες. Πλήρης αφασία…

• Το ερώτημά μου είναι: Γιατί διαγωνισμός; Είναι γνωστό ότι θα προσέλθει η κατασκευάστρια εταιρεία DASSAULT, θα βάλει κι ένα καπέλο για τους εκπροσώπους της κ.λπ. Γιατί δεν προχωρεί το ΥΕΘΑ σε μια συμφωνία κράτος με κράτος (G-G), στην οποία η γαλλική κυβέρνηση θα υποχρεωθεί να μας δώσει τιμές που χρεώνονται από την DASSAULT στα γαλλικά αεροσκάφη; (Έτσι γίνεται, πολύ σωστά, με τα F-16 των ΗΠΑ.) Αν δεν το κάνει, θα δείξει την αξιοπιστία της.

• Αν βρεθεί κάποιος να πει: Ποτέ δεν έχει γίνει αυτό, θα τον πληροφορήσω ότι έχει γίνει επί κυβέρνησης Καραμανλή (ΥΕΘΑ κ. Ευ. Μεϊμαράκης), σε μια λεόντειο σύμβαση για την αγορά δύο ελικοπτέρων PUMA, που την υπέγραψαν οι τότε υπουργοί Άμυνας.

• Ας του ρίξει μια ματιά το επιτελείο του υπουργού. Από ΓΔΑΕΕ δεν αναμένω ανταπόκριση.

• Αν ήμουν αδιάκριτος, θα ρωτούσα: Τι γίνεται με τις άλλες FOS (ραντάρ AR-327, PATRIOT, ραντάρ ARTHOUR κ.λπ.), μπουσουλάνε;


Σχολιάστε εδώ