Ποιος κυβερνάει τελικά;

Και μάλιστα, όταν με προσπάθειες της ίδιας της κυβέρνησης, το Ναυπηγείο προσπαθεί να επιβιώσει για να μην απολυθούν οι εργαζόμενοι. Μάλιστα, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το ΠΝ ανέθεσε πρόσφατα στο Νεώριο την επισκευή μίας πλωτής δεξαμενής για τη βάση της Σούδας, ενώ το ίδιο το Ναυπηγείο κατάφερε να εξασφαλίσει και κάποια μικρά συμβόλαια για την επισκευή 12 εμπορικών πλοίων που, έστω και προσωρινά, θα εξασφαλίσουν θέσεις εργασίας.

Όμως η κυβέρνηση «λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο», που είναι ο Θεοχάρης… Δεν λέμε, σαφώς και πρέπει να γίνει ρύθμιση των οφειλών, αλλά το «λουκέτο» σε καμία περίπτωση δεν συνιστά λύση.

Ας παρέμβει λοιπόν κάποιος, γιατί βλέπω να επιβεβαιώνονται πανηγυρικά όσοι λένε ότι στην ουσία κυβερνάει η «τρόικα» και ο Θεοχάρης…

Τα πρώτα «μαύρα» σύννεφα…

Και από το ένα Ναυπηγείο πάμε στο άλλο. Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δηλαδή, που, όπως μαθαίνουμε, κάποια υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη βάζουν προσκόμματα και δυσκολεύουν την προσπάθεια επαναλειτουργίας των Ναυπηγείων για την ολοκλήρωση των υποβρυχίων του ΠΝ. Δηλαδή, ενώ με το χαμηλόβαθμο προσωπικό των Ναυπηγείων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ήδη έχουν προσέλθει πάνω από 800 εργαζόμενοι, τα πρώτα «μαύρα σύννεφα» τα φέρνουν οι διοικητικοί.

Αιτία των πρώτων «τριβών» φαίνεται ότι είναι η θέση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ότι αν η επισκευή και η ολοκλήρωση κατασκευής των υποβρυχίων κοστίσει περισσότερο από τα ήδη εγκεκριμένα 75 εκατομμύρια ευρώ, τη διαφορά θα πληρώσει η ιδιοκτησία των Ναυπηγείων, δηλαδή ο κ. Ισκαντάρ Σάφα! Φαίνεται ότι πάμε για ένα νέο «γεφύρι της Άρτας».


Σχολιάστε εδώ