Μοιράζουν διαφήμιση και διαγωνισμούς δήμοι και περιφέρειες

Σε μια περίοδο που κανονικά οι στρόφιγγες όφειλαν να κλείσουν κι όχι να ανοίγουν, τοπικοί άρχοντες αλλά και υπουργεία κάνουν ράλι για το ποιος θα δώσει τα περισσότερα. Καταγράφουμε μερικές από τις τρανταχτές περιπτώσεις που χρίζουν έρευνας ως προς την χρησιμότητα τους αλλά και τον χρονικό τους προσδιορισμό.

Σε λίγες, λοιπόν, ημέρες λήγει ο διαγωνισμός της Γενικής Γραμματείας Μέσων Ενημέρωσης – Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας, την οποία εποπτεύει ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού και υποψήφιος περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος Ανδρέας Κατσανιώτης. Η ΓΓΜΕ προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης περιεχομένου δικτυακών τόπων και παροχή διαδικτυακής τηλεόρασης προϋπολογισμού 609.000 ευρώ και με καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών τα μέσα Μαρτίου, ενάμιση μήνα πριν από τις κάλπες.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Πολιτισμού κάνει διαγωνισμό ύψους 4.097.300 ευρώ και ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προτάσεων έχει οριστεί η 14/2, ενώ στους ΟΤΑ ξεκίνησε ήδη μεγάλο… πανηγύρι. Έτσι ο δήμος Αρχάνων Αστερουσιών προκήρυξε διαγωνισμό για ένα site με δαπάνη 219.700 ευρώ και καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προτάσεων έχει οριστεί η 16/4! Με τη σειρά του, ο Δήμος Ανωγείων προκήρυξε διαγωνισμό για το έργο με τίτλο «Προβολή-Σήμανση Ανωγείων» το οποίο ανέρχεται στα 175.000 ευρώ και ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών έχει οριστεί η 4/4.

Ο Δήμος Βύρωνα προκήρυξε διαγωνισμό για το έργο «Ψηφιακές Υπηρεσίες Πολιτισμού». Πρόκειται για έργο ύψους 138.445 ευρώ και οι προτάσεις λήγουν στις 10/4. Tο Επιμελητήριο Κυκλάδων διενεργεί Δημόσιο Ανοικτό Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου του έργου: «Υλοποίηση Σύγχρονων Ψηφιακών εφαρμογών ανάδειξης της Επιχειρηματικότητας του νομού Κυκλάδων και budget 1.149.000,00 ευρώ με ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων την 13η Μαρτίου. Η Ένωση Εταιρειών LTH Advertising (Αφοί Τζενάλη Ο.Ε.) – I-Magic (Μπατζάκας Θ.-Κυριαζίδης Θ. ΟΕ), με μέλη εταιρείες διαφήμισης παντελώς άγνωστες στην αγορά της Αθήνας, αναδείχθηκε νικήτρια στον διαγωνισμό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης για την «Προβολή της περιφέρειας σε εξειδικευμένο έντυπο και στον ηλεκτρονικό Τύπο και αναβάθμιση του τουριστικού διαδικτυακού τόπου», με προσφορά 202.950 ευρώ. Ο Δήμος Σητείας προκήρυξε διαγωνισμό για το έργο «Ανάπτυξη και διάχυση πολιτιστικού περιεχομένου μέσω δημιουργίας ψηφιακού μουσείου» συνολικού ύψους 262.590 ευρώ και ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προτάσεων είχε οριστεί η 14/2 ενώ προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την ανάδειξη αναδόχου που θα αναλάβει το «Ηλεκτρονικό Καλάθι (Πύλη) Αγροτικών – Διατροφικών Προϊόντων Περιφέρειας Πελοποννήσου».

Το έργο έχει προϋπολογισμό 508.393 ευρώ. Ταυτόχρονα, η Περιφέρεια Ηπείρου προκηρύσσει διαγωνισμό για την επιλογή συμβούλου τεχνικής υποστήριξης του έργου «ThiroPedia» στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία Ελλάδα-Ιταλία 2007-2013. Τέλος το υπουργείο Εξωτερικών προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Αναβάθμιση ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΥΠΕΞ προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις προστασίας εφαρμογών και δεδομένων από διαδικτυακές επιθέσεις κ.ά.)». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1.112.600 ευρώ και προσφορές υποβάλλονται μέχρι τις 19/3.


Σχολιάστε εδώ