Νέα (κυκλοφοριακή) εποχή για τον Πειραιά
Κεντρικοί δρόμοι μονοδρομήθηκαν, άλλοι έγιναν αποκλειστικά λεωφορειόδρομοι, ενώ άλλοι αντιδρομήθηκαν. Η μεγαλύτερη κυκλοφοριακή παρέμβαση που έγινε στην ιστορία της πόλης είναι πλέον γεγονός. Βέβαια, ακόμα είναι νωρίς για συμπεράσματα. Ωστόσο οι ενδείξεις είναι κάτι παραπάνω από θετικές. Ακόμα και στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Δευτέρας, μόνο ο συνδυασμός του ΣΥΡΙΖΑ κι ένας ανεξάρτητος σύμβουλος δεν βρήκαν τίποτα καλό στις κυκλοφοριακές αλλαγές. Αντίθετα η γενική εντύπωση του κόσμου είναι πως τα μέτρα απέδωσαν. Όλο το πρωί οι κεντρικοί δρόμοι (Ηρώων Πολυτεχνείου – Γεωργίου Α΄ – 34ου Συντάγματος κ.λπ.) είναι άδειοι στην κυριολεξία. Κυκλοφοριακό πρόβλημα υπάρχει το μεσημέρι στην Εθνικής Αντιστάσεως, όμως αισθητά πιο μειωμένο σε σχέση με την εβδομάδα πριν εφαρμοστούν τα μέτρα.
Το βασικότερο θέμα που αντιμετωπίστηκε και έχει διαδραματίσει σοβαρό ρόλο στην επιτυχία των μέτρων είναι εκείνο του παρκαρίσματος οχημάτων σε ορισμένους δρόμους που αποκτούν με τις νέες ρυθμίσεις κομβική σημασία, όπως η Ελευθερίου Βενιζέλου. Βέβαια, αυτό προκάλεσε την αντίδραση των κατοίκων της περιοχής οι οποίοι δεν έχουν πλέον χώρο για να αφήσουν τα οχήματά τους. Υπολογίζεται ότι γύρω στα 300 ΙΧ είναι εκείνα που έχουν μείνει… στον αέρα. Το πρόβλημα αυτό θα αντιμετωπιστεί άμεσα με την καθιέρωση της ελεγχόμενης στάθμευσης στους παράπλευρους δρόμους όπου θα υπάρχουν δωρεάν θέσεις πάρκινγκ για τους κατοίκους της περιοχής.
Ο Β. Μιχαλολιάκος, μιλώντας στο δημοτικό συμβούλιο είπε ότι από την πρώτη μέρα που ανέλαβε είχε πει ότι πρώτη προτεραιότητά του θα είναι τα σκουπίδια και αμέσως μετά τα άλλα μεγάλα προβλήματα της πόλης, όπως το κυκλοφοριακό. Βέβαια, τόνισε, με τις ρυθμίσεις δεν λύνεται το πρόβλημα ολοσχερώς. Θα λυθεί με την υπογειοποίηση της Ομηρίδου Σκυλίτση και των γραμμών του ΗΣΑΠ που έχουν δρομολογηθεί και μέσα στον χρόνο θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται. Όμως, έπρεπε να γίνει η αρχή.