Πως είχε στηθεί μια νέα «μέθοδο» λαδώματος

Συγκεκριμένα και προκειμένου κάποιοι να «κάνουν τα στραβά μάτια» σε κατασκευαστικές ατέλειες, π.χ. εκσυγχρονισμένων υποβρυχίων, τους προσέγγιζαν από την εταιρεία και τους ζητούσαν να κάνουν μια «μελέτη» για τη βελτίωση, π.χ., της απόδοσης συγκεκριμένου συστήματος του πλοίου και αντί να πληρωθούν, για παράδειγμα, 10.000 ευρώ (που και πάλι απαγορεύεται), τους έδιναν 200.000!

Μάλιστα, ο υποναύαρχος ανέφερε ότι την περίοδο 1993 – 1994 στη Γερμανία, όταν υπηρετούσε ως πλήρωμα του υποβρυχίου «ΤΡΙΤΩΝ» που εκσυγχρονιζόταν, κάποιοι προσπάθησαν επανειλημμένως να «λαδώσουν» και τον ίδιο, αλλά αυτός δεν υπέκυψε, ανέφερε το γεγονός στον διοικητή του, τον -τότε- πλοίαρχο και μετέπειτα Αρχηγό του Ναυτικού Γιώργο Θεοδωρουλάκη, με αποτέλεσμα να μην παραληφθεί ελαττωματικό το συγκεκριμένο υποβρύχιο… Να θυμίσουμε ότι το όνομα του μακαρίτη Γιώργου Θεοδωρουλάκη αναφέρθηκε με αρνητικό τρόπο στην απολογία του κατηγορούμενου για τις μίζες των υποβρυχίων Π. Ευσταθίου… Και μη χειρότερα!


Σχολιάστε εδώ