Πρόσκληση για ανταρσία στη Θράκη από ψευδομουφτή – βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ

Όλοι αυτοί οι κύκλοι δίνουν την τελική μάχη τους καθώς οι πρώτοι ιεροδιδάσκαλοι έχουν ήδη τοποθετηθεί και αναλάβει τα καθήκοντά τους, απειλώντας βασικά τον περιχαρακωμένο, από τους ψευδομουφτήδες και το τουρκικό προξενείο, χώρο της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων και της διδασκαλίας του Κορανίου.

Ο λόγος, φυσικά, είναι για να αποκλεισθεί το σπάσιμο του -ασφυκτικά ελεγχόμενου από τη «συμμορία» του προξενείου- εκπαιδευτικού δικτύου της μειονότητας. Και αυτό γιατί τα τελευταία δύο τρία χρόνια έχει γίνει μια σημαντική στροφή με όλο και περισσότερους μειονοτικούς μαθητές να επιλέγουν τη δημόσια εκπαίδευση και όχι τα μειονοτικά σχολεία, τα οποία και σε επίπεδο παρεχόμενης μόρφωσης υστερούν αλλά κυρίως το μόνο το οποίο προσφέρουν είναι η υποχρεωτική μετανάστευση στην Τουρκία…

Η εξασφάλιση και θρησκευτικής εκπαίδευσης υψηλού επίπεδου στα δημόσια σχολεία έχει «τρομάξει» το κύκλωμα του προξενείου καθώς έτσι αποστερεί τα μειονοτικά σχολεία και από αυτό το τελευταίο υποτιθέμενο πλεονέκτημα.

Επίσης, η ανάδειξη μέσα από ανοικτές διαδικασίες των ιεροδιδασκάλων Αίτνα, που θα ασκούν και τα καθήκοντα ιμάμη, μισθοδοτούμενοι μάλιστα από το κράτος -όπως πρέπει να γίνεται για λόγους ισότητας- ενοχλεί.

Η τοποθέτηση, σε γυμνάσια και λύκεια, των 23 πρώτων ιεροδιδασκάλων έχει σημάνει συναγερμό στο τουρκικό προξενείο και είναι ενδεικτική η ομοβροντία δηλώσεων από τον πρόεδρο της «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τούρκων Δ. Θράκης» ψευδομουφτή Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ, τους μειονοτικούς βουλευτές και τον αρχηγό του κόμματος του Σαδίκ, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Ζεϊμπέκ, μάλιστα, να καλεί τους γονείς να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους να παρακολουθήσουν μαθήματα από τους νέους ιεροδιδασκάλους.

Ο ψευδομουφτής Κομοτηνής συνέδεσε το θέμα με τη «θρησκευτική ελευθερία» και υπονόησε ότι γίνονται κινήσεις για μαζική αντίδραση των γονιών και των μαθητών, οπότε, όπως είπε και η Συμβουλευτική, θα κινηθεί αναλόγως. Ο Ι. Σερίφ, χωρίς να μπει στον κόπο να το εξηγήσει, ισχυρίστηκε ότι ο νόμος των ιεροδιδασκάλων είναι «ενάντια στα αιτήματα της μειονότητας, στις προσδοκίες της, στον πολιτισμό της, στη θρησκεία της και στα έθιμά της…».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Ζεϊμπέκ, επιχειρώντας να δώσει και… αντιμνημονιακή διάσταση στην προσπάθεια υπονόμευσης των νέων ιεροδιδασκάλων, δήλωσε ότι ενώ -λόγω του Μνημονίου- απολύεται διδακτικό προσωπικό, η «μνημονιακή κυβέρνηση χωρίς αίτημα από μειονοτικό φορέα και παρά τη σφοδρή αντίδραση της μειονότητας, πέρασε τον νόμο και τον εφαρμόζει».

Το επιχείρημα αυτό, βεβαίως, μάλλον δεν εξυπηρετεί την προπαγάνδα του κ. Ζεϊμπέκ καθώς δείχνει ότι η ελληνική Πολιτεία ακόμη και τη στιγμή που υποχρεώνεται σε περικοπές σε σχολεία της πλειονότητας, προβαίνει σε προσλήψεις για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών και της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων.

Ο κ. Ζεϊμπέκ, όμως, ο οποίος φαίνεται να έχει βρει πλήρη κάλυψη στις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ, καλεί τους μαθητές και τους γονείς σε ανταρσία και μποϋκοτάζ των ιεροδιδασκάλων, αναφέροντας χαρακτηριστικά όπως μας πληροφορούν τα tourkikanea.gr:

«Αξιότιμοι κηδεμόνες, πολύτιμοι μαθητές που αποτελείτε το μέλλον μας, το μάθημα των θρησκευτικών που μπήκε στα δημόσια δημοτικά και γυμνάσια δεν είναι ένα υποχρεωτικό, αλλά ένα κατ’ επιλογήν μάθημα. Επιθυμώ να αναφέρω πως οι μαθητές που δεν επιθυμούν να μετάσχουν στο μάθημα μπορούν να εξαιρεθούν προσκομίζοντας στη διεύθυνση του σχολείου μια αίτηση. Δεν έχω καμιά αμφιβολία πως η μειονότητα, έναντι των ανεπιθύμητων μέτρων που δεν μας αξίζουν, θα δώσει στη μνημονιακή κυβέρνηση τη δέουσα απάντηση, μποϊκοτάροντας την εφαρμογή τους». Έτσι ο κ. Ζεϊμπέκ και όσοι τον συμβουλεύουν νομίζουν ότι μπορεί και τη μειονότητα να ξεγελάσουν, αλλά και πολιτικό προσωπείο να φορέσουν στην ανθελληνική αυτή πολιτική, δίνοντας και… μνημονιακή διάσταση στο θέμα του διορισμού των ιεροδιδασκάλων… Έτσι, εξάλλου, ο κ. Ζεϊμπέκ «καθαρίζει» και με τους συντρόφους στο κόμμα που δεν είναι και τόσο ευνοϊκά διακείμενοι στη θρησκεία και στη θρησκευτική εκπαίδευση.

Κωνσταντίνος Τσάκαλος


Σχολιάστε εδώ