Πτώση 17,1% στη διαφήμιση των εντύπων

Τα στοιχεία παρουσιάζονται αναλυτικά στον απολογισμό του ΔΟΛ για τη δραστηριότητα στα ΜΜΕ το τελευταίο εξάμηνο. Η διαφημιστική δαπάνη προς τις εφημερίδες μειώθηκε κατά 3,5% (109,2 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2013 έναντι 113,1 εκατ. ευρώ το 2012) και προς τα περιοδικά κατά 25,7% (133,8 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2013 έναντι 180,1 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2012).

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη προς την τηλεόραση το α΄ εξάμηνο του 2013 αυξήθηκε κατά 21,7%% (271,5 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2013 έναντι 223 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2012). Η διοίκηση του ΔΟΛ σημειώνει ότι τα πραγματικά διαφημιστικά έσοδα των εταιρειών ΜΜΕ υπολείπονται σημαντικά των ανωτέρω μεγεθών δεδομένου ότι, λόγω της παρατεινόμενης ύφεσης στον κλάδο και του περιορισμού των διαφημιστικών καταχωρίσεων και προκειμένου να διατηρήσουν και να διευρύνουν την πελατειακή βάση τους, οι εταιρείες ΜΜΕ κατά κανόνα παραχωρούν τόσο εκπτώσεις σημαντικού ύψους όσο και αυξημένο χρόνο πίστωσης στους πελάτες διαφήμισης.


Σχολιάστε εδώ